Kapcsolódó cikkek
- Így bővült a lekérhető videószolgáltatások közönsége 2023-ban 2024. május 7.
- A Magyar Telekomnál is elérhető lesz a Netflix 2024. március 7.
- A magyar mozik továbbra is versenyben vannak 2024. február 3.
- Így változott a streamingszolgáltatás piaca Magyarországon 2023. szeptember 19.
- Szeptembertől már a Vodafone TV-ről is elérhető a TV2 Play Prémium alkalmazás 2023. szeptember 7.
- Kiderült, ki hazánk legtöbbet streamelt magyar előadója 2023. augusztus 8.
- A Direct Now app saját streamingtartalmai vonzzák leginkább az új nézőket 2023. június 13.
- A Vodafone előfizetői számára még egyszerűbbé vált az RTL streaming platformjának elérése 2023. május 24.
- Prémium próbaverzió a Spotify zenei platformhoz 2023. május 23.
- Streameld élőben a Direct One sportközvetítéseit! 2023. március 21.
Jövőre érkezik a CANAL+ streaming alkalmazás
Az Európa különböző országaiban – úgy mint Ausztriában, Csehországban Szlovákiában, és a közelmúltban Hollandiában – történt sikeres bevezetések után a CANAL+ Csoport 2025-től egy különleges magyarországi ajánlattal folytatja európai terjeszkedését, ötvözve a lineáris TV szolgáltatásokat, valamint a filmek és sorozatok egyedi kínálatát egy élvonalbeli streaming alkalmazásban.
A CANAL+ Csoport több mint 50 országban van jelen, és több mint 25 millió előfizetővel rendelkezik Európában, Afrikában és Ázsiában. Magyarországon a Direct One televízió- és műsorszolgáltatón keresztül forgalmazza kínálatát.
A CANAL+ célja, hogy a szolgáltatásai digitalizálásának felgyorsításával támogassa az ügyféligények és a tartalomfogyasztási szokások átalakulását. A CANAL+ 2025-től a magyar piacra szánt, CANAL+ márkanevű alkalmazást fog kínálni a magyar ügyfelei számára, amely egyetlen platformon belül ötvözi az élő tévéadást és a streaminget, aggregálva a helyi- és nemzetközi tévécsatornákat, valamint a változatos műfajú, európai szellemiségű filmek és sorozatok széles választékát.
Platformjának közvetlen értékesítése mellett a CANAL+ együttműködik az egyik vezető magyarországi távközlési szolgáltatóval, a 4iG-val, hogy támogassa a termékbevezetést, terjessze saját lineáris csatornáját és SVOD megoldását, amely 2025-től a 4iG ügyfelei számára is elérhető lesz. A CANAL+ továbbá átruházza műholdas TV, valamint B2B tevékenységét a 4iG-ra, aki továbbra is kiszolgálja az érintett ügyfeleket műholdas szolgáltatásán keresztül.
Az előfizetők tartalomigényének kiszolgálásában a CANAL+ – egyéb együttműködések mellett – főként a Csoport két leányvállalatára, a STUDIOCANAL-ra és az SPI INTERNATIONAL—re számíthat. Az előbbi, vezető tartalomszolgáltató kínálatában több mint 8 ezer nemzetközi tartalom található. Az utóbbi, a tartalomterjesztés és műsorszórás meghatározó szereplője világszerte, FilmBox csatornáival már évek óta jelen van a magyarországi piacon, több mint 10 ezer nemzetközi filmet és sorozatot tartalmazó katalógussal rendelkezik. Továbbá a 2025-től induló tartalomszolgáltató kínálatában lesznek elérhetők kiemelkedő minőséget képviselő, saját gyártású CANAL+ tartalmak, többek közt Az évszázad csalása, A brigád vagy a Django, amelyek a Direct One előfizetői számára már elérhetővé váltak az elmúlt hónapokban.
Jacques du Puy, a CANAL+ International vezérigazgatója így nyilatkozott: „Nagyon örülök a szolgáltatásaink magyarországi elindulásának, amely jól szemlélteti abbéli stratégiánkat, hogy a kínálatunkat digitalizáljuk, ezzel tovább erősítve pozíciónkat Európában. Az SVOD szolgáltatások piaca Magyarországon dinamikusan fejlődik és a CANAL+ célja, hogy jelentős helyet foglaljon el ezen a piacon. A 4iG megfelelő partner a bevezetés támogatásában. Bízunk benne, hogy a CANAL+ hiánypótló lesz a magyar piacon, egyesítve a lineáris csatornákat, a sportműsorokat, valamint a filmek és sorozatok legjavát.”