Kapcsolódó cikkek
- Hátulról is látható az LG szupervékony OLED kijelzőjének képe 2016. március 1.
- Már 65 hüvelykes méretben is elérhető az LG OLED evo AI M4 2024. július 25.
- Új taggal bővült az LG orvosi kijelzőcsaládja 2024. április 21.
- Az LG a 2024-es ISE kiállításon mutatja be legújabb kereskedelmi kijelzőit 2024. február 2.
- LG Business Cloud: Üzleti célú kijelzők hatékonyabb kezelése 2024. január 28.
- Bőröndbe integrált kijelzőmegoldást mutatott be az LG 2023. szeptember 2.
- Az LG új kijelzőjével a felhasználók a játék eseményeinek kellős közepén érezhetik magukat 2023. június 25.
- Az LG CreateBoard interaktív kijelzői új lehetőségeket nyitnak a digitális oktatás területén 2023. május 29.
- Az LG az idei ISE-n mutatja be legfejlettebb kijelzőmegoldásait 2023. február 1.
- Vakoknak készült kijelző nyerte a Life’s Good Award fődíját 2023. január 26.
Legfrissebb híreink
- Elindult a Google 2024. novemberi Core, alap-algoritmus frissítése
- Kiterjesztett valósággal segíti az autósokat a bonyolult közlekedési szituációkban az LG
- Kevesen élnek a Black Friday bevált trükkjeivel, de a HONOR segíthet
- A Yettel meghosszabbítja a Yepp tarifa kedvezményes havidíját és új, ingyenes próbaidőszakot vezet be
- Még biztonságosabb lesz a népszerű üzenetküldő alkalmazás
Az LG kültéri digitális kijelzőkhöz kifejlesztett technológiája UL hitelesítést kapott
Az LG Electronics (LG) bemutatta a kültéri digitális kijelzőkhöz kifejlesztett ún. Anti-Discoloration, azaz elszíneződésgátló technológiáját. Az elismert szabványügyi és tesztelő szervezet, az UL Solutions által hitelesített új technológia segít megelőzni a képernyő besárgulását, amely a kültéri digitális kijelzők esetében gyakori probléma a napfénynek való kitettség miatt. Az innovatív technológia egyszerre őrzi meg a képmegjelenítés minőségét és stabilizálja a teljesítményt, és kitolja a kültéri környezetben használt LG digitális kijelzők élettartamát.
Az LG az első vállalat, amelynek digitális kijelzőkhöz kifejlesztett elszíneződésgátló technológiája megkapta az UL hitelesítését. Az LG átfogó vizsgálati módszertant és hibaértékelési kritériumokat dolgozott ki, a UL Solutions pedig független félként értékelte a terméket ezek mentén. Ezt megelőzően nem léteztek nemzetközileg elismert szabványok vagy vizsgálati módszerek a kijelzők besárgulással szembeni ellenállóságának mérésére.
Az elmúlt években a kültéri kijelzők használata általánossá vált egyebek mellett autós éttermekben, buszmegállókban, iskolákban és stadionokban, de egyre nagyobb igény mutatkozik irántuk egyéb üzleti területeken is. A napfénynek való tartós kitettség azonban idővel sárgás színűvé változtathatja ezeket a képernyőket. Az LG most bemutatott Anti-Discoloration technológiája segítségével a kijelző hosszú távon is megőrzi eredeti tulajdonságait.
Az új technológiával az LG célja az volt, hogy a kültéri kijelzőket használó üzleti partnerei számára jobb minőséget nyújtson. A vállalat kutatásainak eredményei alapján az ügyfelek egyre gyakrabban cserélték a kültéri kijelzőket, és az elszíneződési problémák miatt a képernyőkön keresztül nyújtott szolgáltatásokban is elakadások voltak tapasztalhatók. Az LG elszíneződésgátló technológiájával gyártott kültéri kijelzők fejlett, hőálló anyagokkal készülnek, amelyek még szélsőséges körülmények között is megállják a helyüket. Az UL-hitelesítéssel rendelkező új technológiát már számos új, nagy fényerejű, kültéri LG kijelzőbe is beépítették, és a tervek szerint a jövőben tovább bővül az e megoldással felszerelt termékek köre.
„Az elszíneződésgátló technológiával ellátott termékekre kapott UL-hitelesítés biztosíték arra, hogy digitális kijelzőmegoldásaink hosszú távon is megfelelő teljesítményt és minőséget nyújtanak” – mondta Paik Ki-mun, az LG üzleti megoldások divíziójának vezető alelnöke és üzleti kijelzőkért felelős vezetője. „Célzott kutatási és fejlesztési programjainkkal a továbbiakban is azon dolgozunk majd, hogy azonosítsuk és megoldjuk azokat a kellemetlenségeket, amelyek rontják az LG digitális kijelzők nyújtotta élményt, ezáltal pedig folyamatosan növeljük partnereink és felhasználók elégedettségét.”