Kapcsolódó cikkek
- Kiderült, melyik ország előfizetői roamingoltak legtöbbet a Szigeten 2024. augusztus 16.
- A Google Pixel okostelefonok hazai mobilszolgáltatói forgalmazója a Yettel 2024. augusztus 14.
- Yettel: Idén a fesztiválozók saját AI alapú videót is készíthetnek 2024. augusztus 8.
- Közel négymillióra nőtt az 5G bázisok száma Kínában 2024. július 24.
- Így változik a mobilhasználat a Balatonnál 2024. július 19.
- A fintech- és a streaming-világra jellemző digitális élményt ülteti át a telekommunikációba a Yettel 2024. július 9.
- Újabb országokban érhető el a Vodafone 5G roaming szolgáltatása 2024. július 3.
- Díjkorrekciók és új díjcsomagok a mobilszolgáltatások piacán 2024. július 2.
- Az AI felpörgette a pangó mobilpiacot, az 5G pedig átalakítja az otthoni előfizetések világát 2024. június 30.
- Két hónapig ajándékba adja az 5G-t a Vodafone 2024. június 28.
Legfrissebb híreink
- Hazánkba érkezik a kínai nehézsúlyú bajnok
- A Sony Xperia 1 VI mostantól látványos „skarlátvörös” árnyalatban is elérhető
- Bemutatták az első ultraalacsony bemeneti késleltetésű Bluetooth-technológiát
- Újabb remekművek érhetők el a The Frame TV-ken
- Megújul az ÁHK-mutató – könnyebb lesz a mobiltarifák összehasonlítása
Yettel: az ügyféligények rácáfoltak a várakozásokra
A hazai piacon újdonságnak számító Yepp, teljesen digitális előfizetést eredetileg a fiatal közönségnek alkotta meg a Yettel, de az első két hónap eredményei alapján világosan látszik: az előfizetők között ugyanolyan arányban megtalálható a 18-35 éves korosztály, mint az idősebb, 36-55 év közötti előfizetők, azaz a kényelemre való igény átível a generációkon.
2024 júliusában vezette be a Yettel Magyarország első teljesen digitális mobilelőfizetését Yepp néven. A fejlesztés lényege, hogy az előfizetés minden elemében digitális, azaz nem szükséges üzletbe menni, vagy telefonos ügyfélszolgálatot hívni, a korlátlan belföldi mobilnetet tartalmazó új előfizetés a Yettel mobilalkalmazásban akár 10 perc alatt megköthető. A mobiltársaság előzetes várakozásai szerint a megoldás elsősorban a fiatalabb közönség igényeit szolgálja ki, akik már inkább mobiltelefonjukon intézik bevásárlásaikat, banki ügyeiket, azaz a személyes ügyintézéssel szemben a „bárhol, bármikor, kényelmesen” szempontot helyezik előtérbe. A Yepp első két hónapjának statisztikái azonban rácáfoltak erre: a szolgáltatást nem kizárólag a fiatalabb közönség választja, az előfizetők között ugyanolyan arányban megtalálható a 18-35 éves korosztály, mint a 36-55 év közötti előfizetők. Ez azt jelenti, hogy bár a generációk eltérően használjak az internetet, más tartalmakat fogyasztanak vagy éppen állítanak elő, de a digitális szolgáltatásokhoz való kényelmes hozzáférés kortalan, generációkon átívelő igény.
A Yettel célja, hogy ezt a kényelmet biztosítsa minden ügyfelének, és hosszú távon az ügyintézés fókuszát is a hivatalos mobilalkalmazására helyezi át, ami nem csak rugalmasabb és kényelmesebb lehetőséget kínál, de tökéletesen biztonságos felület a pénzmozgással járó tranzakciókra is. A havi aktív felhasználók számának töretlen növekedése fontos visszajelzés: erre a kényelemre van igény az ügyfelek részéről is.
Tovább is van…
A Yepp pozitív fogadtatását azzal hálálja meg a Yettel, hogy az eredetileg szeptember 30-ig meghirdetett kedvezményes időszakot másfél hónappal, 2024. november 4-ig meghosszabbítja.
„Számos piackutatás előzte meg a Yepp létrehozását, amiben érdekes módon a fiatalabb célcsoport mutatott jól érzékelhető nyitottságot egy teljes mértékben digitális előfizetés használatára, és mi ezen visszajelzések alapján dolgoztunk, terveztük meg a szolgáltatást. A telkószolgáltatásokat megreformáló tarifánk első időszakának eredményei azt mutatják, hogy az előrejelzés pontatlan volt: a Yepp előfizetők többségét adó két nagy korcsoportban nagyjából azonos az eloszlás a fiatalabbak és az idősebbek között. Ez – bár meglepett minket – örömmel tölt el, hogy a digitális érettség, és a kényelmes digitális folyamatok irányi nyitottság a vártnál szélesebb korosztályban van jelen; ez segíti a gondolkodásunkat a szolgáltatásaink további fejlesztésében is.” – mondta Szafonov Olga, a Yettel lakossági kereskedelmi igazgatója.