Kapcsolódó cikkek
- Már szolgáltatásokért is lehet fizetni PayPal-lal 2012. február 28.
- mobilEST: teljes programkalauz mobilra 2011. december 21.
- Tovább csökkenhetnek a külföldi telefonálás díjai 2012. február 29.
- Márciusban indul a Tesco Mobile 2012. február 28.
- A vak emberek sms-írását megkönnyítő okostelefon-alkalmazást fejlesztettek ki 2012. február 22.
- Januárban csökkent a mobil-előfizetők száma hazánkban 2012. február 16.
- Mobilfejlesztők, figyelem: hamarosan indul a Mobile Developers Day 2012. január 30.
- Újfajta szöveges képességek - Japán hangulat az iPhone-okon 2012. január 15.
- Már kapható az EVOLVE Sonix androidos riasztó 2012. január 15.
- Szilveszterkor több mint 31 millió üzenetet küldtek a mobilosok 2012. január 3.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Megduplázta becslését a PayPal: 7 milliárd dollár mobileszközökön keresztül
John Donahoe, az eBay ügyvezetője a világ legnagyobb szórakoztatóelektronikai kiállításán, a Las Vegasban rendezett CES-en tegnap jelentette be, hogy a PayPal 7 milliárd dollár mobileszközökön keresztüli pénzmozgást vár 2012-re. A vállalat ezzel megduplázta korábbi, 4 milliárd dollárról szóló jóslatát, ami óriási fejlődés a tavalyi évre becsült 1,5 milliárd dollárhoz, és a 2010-es 750 millió dollárhoz képest.
A növekedés mozgatórugója a mobiltelefonra optimalizált fizetési megoldások sikere, valamint az a tény, hogy a fogyasztók viszonylag gyorsan megkedvelték, és kezdték tömegesen használni a mobil fizetési megoldásokat. Jelenleg összesen több mint 17 millió PayPal vásárló használja mobiltelefonját online átutalásokra, szemben a 2011 júniusában regisztrált 8 millióval. A telefonok mellett a többi mobil készülék, így a táblagépek terjedése is jelentős tényező az online fizetések terén. A IBM felmérése szerint a karácsonyi szezonban az amerikai tablet tulajdonosok 75%-a vásárolt valamit készüléke segítségével.
A PayPal szerint jelentősen emelkedett a kiskereskedők száma is a mobil kereskedelemben az elmúlt évben. Az olyan vállalatok, mint a Starbucks, a Pizza Express, a Yorder és a Fandango a PayPal-lel együttműködve eddig ismeretlen vásárlói élménnyel gazdagítják mobilos megrendelőiket. Ezekben a boltokban mobiltelefonunk segítségével beszkennelhetjük a vonalkódokat és egyből fizethetünk is, kihagyva így a kasszánál történő sorbanállást.
David Marcus, a PayPal mobil fizetésekért felelős alelnöke kifejtette: „Az online és az offline vásárlás világa között egyre inkább elmosódik a határvonal új, a korábbinál sokkal kényelmesebb normákat nyújtva a felhasználóknak. Mindegy, hogy a vásárló asztali számítógépe előtt ül, mobiltelefonján internetezik, vagy esetleg egy fizikai üzletben van, a vásárlási élményt bármikor és bárhol megkaphatja. A PayPal biztonságosabb és egyszerűbb platformjain keresztül a kereskedelem új generációjába lépünk és teljesen zökkenőmentes vásárlási élményeket nyújtunk függetlenül attól, hogy a felhasználó hol, mikor és hogyan szeretne vásárolni” – nyilatkozta Marcus.