Kapcsolódó cikkek
- Júliustól változtak a roaming díjak, bevezették a telefonadót 2012. július 2.
- Telenor: díj és szolgáltatás módosítás a telefonadó bevezetése miatt 2012. június 15.
- Telenor: megkönnyített és kibővített részletre vásárlás 2012. március 30.
- A Tesco Mobile nem hárítja át a távközlési adót ügyfeleire 2012. június 6.
- Idén havi négyszáz, illetve ezernégyszáz forint lehet a telefonadó 2012. június 4.
- Telefonadó - Vodafone: 8-10 milliárd forint pluszteher 2012. június 1.
- Új, feltöltőkártyás tarifacsomag a Red Bull MOBILE kínálatában 2012. május 25.
- Tovább csökkenhetnek a külföldi telefonálás díjai 2012. február 29.
- Új feltöltőkártyás Vodafone-tarifa: Jutalom Plusz 2011. október 5.
- Új, havidíjas tarifák a Vodafonnál - egyéni kedvezménnyel 2011. szeptember 15.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
A Lidl nem emeli mobiltarifáit
A július 1-jétől bevezetésre került új távközlési adó ellenére a blue mobile nem emeli perc- és SMS díjait, és nem építette be megemelkedett költségeit a szolgáltatás díjába.
„Legfontosabb érték számunkra ügyfeleink igényeinek kielégítése és a megbízhatóság. A piacon található legjobb ár-érték arány elérésére törekszünk minden termékünkkel, így a blue mobile szolgáltatásunkkal is. Kiszámítható partner kívánunk maradni ebben a gyorsan változó világban, ezért továbbra is 33 Ft-os perc- és SMS díjat kínálunk meglévő ügyfeleink és jövőbeli vásárlóink számára.”- mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
A Lidl idén február 1-től blue mobile néven indította útjára a Magyar Telekommal összefogásban sajátmárkás mobilszolgáltatását. A Lidl a mobilszolgáltatás keretében önálló SIM kártyákat és készülékes csomagokat, kimagaslóan kedvező és minden irányban egységes tarifát nyújt ügyfeleinek feltöltőkártyás konstrukcióban. A szolgáltatást a Lidl valamennyi áruházában, országszerte 152 értékesítési ponton lehet megvásárolni.
A Lidl az élelmiszerkereskedelemben elsőként indult saját márkás mobilszolgáltatással, aminek értékesítési eredményével elégedett. „Az általunk értékesített blue mobile szolgáltatás magyarországi működése ezidáig beváltotta a hozzá fűzött reményeket, az értékesítés a kitűzött üzleti céloknak megfelelően halad, olyannyira, hogy a blue mobile készülékportfólióját az idei nyártól Samsung Galaxy Mini okostelefonnal bővítettük.” – tette hozzá Grósz Jenő.