Kapcsolódó cikkek
- Alkalmazásvásárlás mobilegyenlegre, elsőként a Telenornál 2013. március 1.
- Telenor: az eladott telefonok kétharmada már okostelefon 2013. február 20.
- Óriási akciókkal indítja a telet a Telenor 2012. november 15.
- Windows Phone 8X by HTC a Telenornál 2012. november 9.
- Okostelefon Akadémiával újít a Telenor 2012. október 29.
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel 2012. július 26.
- Okostelefon Akadémia a Telenortól: középpontban a mobilbiztonság 2013. március 14.
- Magyarországra érkezett a Nexus 4 2013. január 31.
- Elfogadták a negyedik mobilszolgáltató vezetőinek lemondását 2013. január 20.
- Telenor: több millió SMS és növekvő adatforgalom karácsonykor 2012. december 29.
Legfrissebb híreink
A Telenor segít ügyfeleinek
Amint azt a Telenor Magyarország Zrt. a hétvégén Facebook oldalán bejelentette, a társaság szeretne segíteni a március 14-én, 15-én és 16-án a rendkívüli időjárás miatt az utakon ragadt, elakadt családtagjaiért aggódó vagy bajbajutottakon segítő ügyfeleinek, továbbá azon előfizetőinek is, akik az áramkimaradások miatt akadozó mobilszolgáltatást tapasztaltak.
A segítség igénylése egyszerű: ha az érintett ügyfelek elküldik a 1747-es számra a hóvihar szót tartalmazó ingyenes sms-t, a Telenor kedvezményt biztosít számukra, hogy kárpótolja őket a március 15-i hétvége nehézségeiért.
„Szép számmal akadtak ügyfeleink között olyanok, akik ezekben a helyzetekben anyagi lehetőségeiket meghaladva használták szolgáltatásainkat. Ezért úgy döntöttünk, hogy szeretnénk kedvezményt biztosítani előfizetőinknek, hogy az ebben az időszakban keletkezett mobilköltségeik miatt már ne kelljen aggódniuk. Ügyfeleinket kérjük, hogy a 1747-es számon jelezzék számunkra érintettségüket és április első hetében tájékoztatjuk őket a kedvezmény pontos módjáról” - mondta Fejes Zoltán, a Telenor ügyfélkapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettese.
Az érintett Telenor ügyfelek 2013. március 27-ig tudják elküldeni igényüket a 1747-es számra. Kérésüket a Telenor regisztrálja és április 3-án ezeket az ügyfeleket kiértesíti a kedvezmény pontos módjáról. Az sms elküldésével az ügyfelek hozzájárulnak ahhoz, hogy a Telenor a cellainformációk és híváslisták alapján azonosítsa kérésük hátterét.