Kapcsolódó cikkek
- Windows Phone 8 mobillal készül az LG? 2013. július 15.
- Ilyen az LG G2 [Videó] 2013. július 11.
- LG G2 – Újabb fejlemények 2013. július 9.
- LG Optimus G Pro – a legjobb LTE készülék 2013. július 4.
- EFOTT kvíz az LG-vel 2013. június 28.
- Képeken az LG G2 – hangerőszabályzó gombok a hátlapon 2013. június 27.
- LG G2 és Optimus L9 II – augusztus 7-én? 2013. június 25.
- LG: Snapdragon 800 processzorral jön a G2 2013. június 20.
- Hangvezérlésű telefonnal újít az LG? 2013. június 19.
- LG Optimus L4 II – Stílus és Jelly Bean a belépőszinten 2013. június 17.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
„Tökéletes vagy nekem!” kampányt indít az LG
Az LG Electronics az augusztus 7-i termékbejelentésének felvezetéseként egy online kampányt indított el, melynek keretében a felhasználók üzeneteket küldhetnek szeretteiknek a „Tökéletes vagy nekem” mottó jegyében. A kampány célja az, hogy az LG vásárlói lássák, milyen fontos szerepet játszanak a vállalat fejlesztéseinek ösztönzésében.
A kampány keretében a kiválasztott videoklipek megjelennek az LG különböző online csatornáin, valamint a cég kültéri hirdetőtábláin is a New York-i Time Square-en és a londoni Piccadilly Circusön. A legnépszerűbb és legtöbbet megtekintett fénykép vagy videó készítője 5000 dollár értékű ajándékban részesül. Emellett negyven, véletlenszerűen kiválasztott résztvevő LG G Series okostelefont, 500 további résztvevő pedig LG Pocket Photo nyomtatót kap. A kampány augusztus 6-án zárul.
A kampányban bárki részt vehet, csak egy fényképet vagy videoüzenetet kell küldenie a számára fontos személynek az LG valamelyik online csatornáján: az LG Mobile microsite-on, az LG Mobile Facebook oldalán vagy YouTube csatornáján.
„A kampány célja, hogy köszönetet mondjunk vásárlóinknak, rajongóinknak, és mindenkinek, aki üzenet fomájában szemlélteti, mit jelent számára az LG filozófiája: “Az élet szép” (Life’s Good) – fogalmazott Dr. Jong-seok Park, az LG Electronics Mobile Communications Company elnök-vezérigazgatója. – Szeretnénk megmutatni, hogy új termékeinek fejlesztésekor az LG milyen nagy hangsúlyt helyez a vásárlók véleményére. Számunkra az ügyfeleink valóban tökéletesek, különösen azért, mert az alkotáshoz és fejlesztéshez tőlük érkezik az inspiráció.”