Kapcsolódó cikkek
- Kiszivárgott képek az iPhone játékvezérlőjéről 2013. december 7.
- BlackBerry World – minden nap egy ajándék karácsonyig 2013. december 2.
- Biztonsági rés a Nexus készülékeken [Videó] 2013. december 2.
- Mobilra érkezik a GTA San Andreas 2013. november 27.
- Máris gondok vannak az Xbox One-nal 2013. november 25.
- Játékkonzol mobileszközeinkből a Logitech vezérlőjével 2013. november 20.
- Megjelent az ASUS ROG Mars 760 grafikus kártya 2013. november 19.
- Egymillió PS4 fogyott az első napon 2013. november 18.
- Idővel MP3 és DLNA támogatást kap a PS4 2013. november 14.
- Az ASUS ROG bemutatja az Assassin's Creed IV: Black Flag játékcsomagokat 2013. november 4.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Az NSA online játékközösségekben kémkedett
Az Edward Snowden által kiszivárogtatott dokumentumok szerint, melyeket tegnap hozott nyilvánosságra a The Guardian a ProPublica és a The New York Times, az NSA éveken át figyelte az online játékközösségeket, és valódi ügynököket is bevetett játékosokként.
Kiderült, hogy az NSA beépült az Xbox Live-ba, a World of Warcraftba és a Second Life-ba is. 2008 óta folyamatosan megfigyelték ezeket a közösségeket, méghozzá oly módon, hogy az ügynökök játékosoknak álcázták magukat. Ezek közül az Xbox Live volt a legnagyobb célpont.
Egyelőre nem világos, miért volt szükség ezekre a műveletekre, de úgy tűnik, az online játékok jó kommunikációs csomópontoknak bizonyulnak a gonosz cselekvők számára. Ezt már a Hezbollah saját játéka is bizonyította, amelyet toborzási céllal fejlesztettek - olvashatjuk az Engadgeten.
Egyik kiszivárgott fájl sem támasztja alá, hogy ezek a beépült titkosügynökök valaha is megcsíptek volna egy terroristát is ilyen módon.
A jelentésekből az is kiderül, hogy a CIA-tól és az FBI-tól is kémkedtek a Second Life-on – más-más csoportokban. Valamint az is szerepel benne, hogy a mobiljátékok is potenciális célpontok voltak. Megemlítik, hogy az iPhone App Store-ban található játékok számra egyre növekszik, ám a kivárás taktikáját választották ezen a téren, egészen addig, amíg a mobiljátékpiac még inkább népszerűbb lesz.
A The Verge úgy látja, hogy mivel ezek a dokumentumok már több mint öt évesek, és egyáltalán nem biztos, hogy még mindig hozzáférnek bármelyik említett hálózathoz.
Forrás: TheVerge.com