Kapcsolódó cikkek
- A Nokia PureView kamerák atyja átnyergelt az Apple-hez 2014. május 12.
- Hamis appokat távolítottak el a Windows Phone Áruházból 2014. április 1.
- Táblagéppiac: az Android népszerűbb, a gyártók sorában viszont az Apple vezet 2014. március 5.
- Elhunyt az IBM első PC-jének megálmodója 2013. október 30.
- Siri kihívón dolgozik a Microsoft – Cortana 2013. szeptember 12.
- A Google uralja a táblagéppiacot 2013. július 31.
- A Yahoo! ejtené a Microsoftot és a Google-lal szövetkezne 2013. május 16.
- Üdv az okosóra versenyben, Microsoft?! 2013. április 15.
- Az LG és a Pantech is okosóra lázban ég? 2013. március 26.
- A Google is beszállna az okosóra bizniszbe? 2013. március 22.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
A Google a legértékesebb márka a világon
A világ top márkái közt megtaláljuk az Apple-t és a Microsoftot is, ám egyik sem tudta lekörözni a Google-t, amely jelenleg a legértékesebb márkájának számít.
Az Apple elvesztette korábbi első helyét a világ top márkáinak sorában, immáron a Google áll a dobogó legfelső fokán. Míg a cupertinói vállalat 20%-ot veszített értékéből (147,88 milliárd dollárra csökkent), addig a Google 40%-kal növelte márkaértékét: jelenleg 158,84 milliárd dollárt ér. Ezzel pedig az ötödik helyről rögtön a dobogó csúcsáig menetelt.
A Millward Brown 100 Top BrandZ jelentése szerint a Google növekedését az innovációinak köszönheti, melyek egészen új perspektívákat nyitnak meg az emberek előtt: gondoljunk csak a Google Glassra vagy az intelligens kontaktlencse ötletére.
A lista harmadik helyén az IBM áll (107,54 milliárd dollár). A dobogóról lecsúszva negyedik a Microsoft 90,185 milliárd dollárral, aki 29%-ot javított márkaértékén tavalyhoz képest, ugyanakkor jelentősen visszaeset, hiszen tavaly még a második helyen állt. Az ötödik helyet pedig a technológiai óriásokat követve a Mc Donalds’-nak sikerült megcsípnie.
A tízes listában megtaláljuk még a Coca-Colát, aki a 3. helyről a hetedikre csúszott vissza, a Visát, az AT&T-t, a Marlborót és Amazont is, akinek 29%-ot sikerült javítani márkaértékét, ám ez „csak” a 10. helyre volt elég.
A tavalyi adatok:
Forrás: Übergizmo.com