Kapcsolódó cikkek
- Egy esernyő, amit sosem veszítünk el 2015. március 19.
- Egy esernyő, amit sosem veszítünk el 2015. március 19.
- USB 3.1 megoldások az ASUS-tól 2015. március 17.
- USB 3.1 megoldások az ASUS-tól 2015. március 17.
- 50%-kal nagyobb kapacitás a Dell új tárolójával 2015. március 16.
- Bemutatkozott az Android Pay 2015. március 10.
- A Cellum mobilfizetési világújdonsága az MWC-n 2015. március 6.
- Táblagépeken is elérhető az Inbox 2015. február 20.
- Új mobilfizetési megoldás a hazai piacon 2015. február 20.
- Új üzleti kijelzőkkal rukkolt elő az LG 2015. február 19.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Megérkezett az első banki alkalmazás az Apple Watchra
A Misys bemutatta Apple Watchra szánt banki alkalmazását, amely kategóriájában az első olyan app, melyet kifejezetten az Apple okosórájához terveztek.
A Misys bemutatta az Apple Watchra fejelsztett BankTime névre keresztelt banki alkalmazását, amely a felhasználóknak egy egyedi módot biztosít arra, hogy használják a különféle szolgáltatásokat.
A Misys BankTime alkalmazás az Apple újonnan bemutatott Glance funkcióját használja, amely egy gyors nézetet kínál az applikáció legfontosabb tartalmához. Ezt az appon belül Comfort Zone Displaynek is nevezik, amely a felhasználó rendelkezésre álló egyenlegét mutatja. A fogyasztók az applikációban pedig még több részletet megtudhatnak aktuális egyenlegükről és minden korábbi tranzakciójukról.
Az alkalmazás révén arra szeretnék ösztönözni a felhasználókat, hogy a tranzakcióikat közvetlenül az óráról intézzék, például egy étteremben a számla fizetését.
A felhasználók hangparanccsal és hagyományos érintéssel is kommunikálhatnak az alkalmazással, melynek használata nagyon egyszerű.
Az új kommunikációs csatorna révén pedig nem felejtik el a banktól kapott értesítéseket, mint például a csalással kapcsolatos figyelmeztetéseket, egy különleges ajánlatot vagy éppen egy emlékeztetőt. A különféle értesítéseknél a felhasználók maguk választhatják ki, hogy most foglalkoznak vele, negligálják vagy későbbi figyelmeztetést kérnek.
Ez a megoldás a bankok számára is egy új lehetőséget kínál, hiszen a kontextuális marketing egy új szintjét fedezhetik fel, és a hely alapján különböző ajánlatokkal bombázhatják a felhasználókat.
Grönzweig Tamás, a vállalat innovációs részlegének vezetője elmondta, hogy arra fókuszálnak a Misysnél, hogy a bankolást fontossá és frusztrációmentessé tegyék. Úgy vélik, hogy a hordható eszközök, mint például az Apple Watch egy a bankolás terén új, kényelmesebb csatornát biztosíthat a felhasználóknak.