Kapcsolódó cikkek
- Április 17-én érkezik a Samsung Galaxy S6 és S6 edge 2015. április 14.
- Felturbózta Kínába szánt One M9 modelljét a HTC 2015. április 10.
- 16 és 8 megapixeles kamerákkal dobbant az LG G4 2015. április 10.
- Kiszivárogtak a Galaxy J5 és J7 modellek specifikációi 2015. április 10.
- Már a telekomnál is kapható a Honor 6 2015. április 9.
- 30 milliós okostelefon-eladást célzott meg az Asus 2015. április 9.
- Keret nélkül érkezik a ZTE Nubia Z9 2015. április 8.
- Hosszú üzemidejű EVOLVEO strapamobil – Strongphone D2 mini 2015. április 8.
- Az LG bemutatta a G4 kezelőfelületét, a megújult UX 4.0-át 2015. április 8.
- Újabb fotókon az Oppo R1 utód 2015. április 3.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Négyezer G4 telefont oszt ki az LG a bevezetés előtt
Az LG eddigi legambiciózusabb okostelefon-kampánya részeként 15 országban 4 ezer felhasználót választ ki, akik hetekkel a hivatalos értékesítés kezdete előtt tesztelhetik az új LG G4-et.
4 ezer szerencsés felhasználó idő előtt elkezdheti tesztelni az LG G4 okostelefont. A Koreából induló program a következő országok fogyasztóit célozza: Törökország, Indonézia, Szingapúr, az Egyesült Államok, Kína, India, Brazília, Kanada, az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Mexikó, Japán és Hong Kong.
A résztvevőket egy kutatásban adott válaszaik alapján jelölik ki. A jelentkezők növelhetik esélyeiket, ha megosztják a jelentkezésükkel kapcsolatos tapasztalataikat a közösségi oldalakon, például Facebookon, Twitteren vagy Weibon. A kiválasztottaknak 30 napjuk van, hogy teszteljék az LG G4 egyedülálló tulajdonságait: például a személyre szabott kezelőfelületet, a komoly teljesítményű kamerát, a kijelzőt vagy az egyedi dizájnt. A tesztelők ezen idő alatt oszthatják meg tapasztalataikat online csatornáikon, ezért a későbbiekben különdíjakban is részesülhetnek.
A kampányban résztvevő országokból az érdeklődők a helyi LG-weboldalon vagy közösségimédia-oldalakon informálódhatnak a részvétel feltételeiről a következő napokban.
A magyar felhasználóknak ugyan nincs lehetőségük tesztelni a készüléket, de nyomon követhetik a visszajelzéseket, megbizonyosodva arról, érdemes lesz-e megvenni avagy sem a telefont.