Kapcsolódó cikkek
- Több mint 600 millió készüléket érint a Samsung mobiloknál talált biztonsági rés 2015. június 22.
- Hibiki Akusztikus iPhone-tok a jobb hangminőségért 2015. június 16.
- 1080 pixeles felbontású előlapi kamerát kaphat az új iPhone 2015. június 12.
- A Siri segít kivédeni a kártékony üzenetet 2015. június 4.
- Egy szimpla üzenettől kipurcanhat az iOS 2015. május 28.
- iOS-re és Androidra is elérhető lesz a Cortana 2015. május 27.
- A BlackBerry és a T-Mobile újra egymásra találtak 2015. május 8.
- Rádióhullámokkal tölti a telefont egy új tok 2015. május 5.
- A Samsung elismerte a Galaxy S5 Lollipop frissítésének hibáját 2015. május 4.
- Hanghívás funkcióval bővült a WhatsApp iPhone verziója 2015. április 28.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Kékhalálra panaszkodnak a T-Mobile iPhone felhasználók a Redditen
Számos T-Mobile iPhone ügyfél jelezte panaszát a Redditen. Több esetben lefagytak, újraindultak az eszközök.
Több modellt is érintett az iPhone-ok lefagyása a T-Mobile-nál. A MacRumors információi szerint kékhalálra panaszkodtak a felhasználók egyes modelleknél. Az iPhone 5S, iPhone 6 és az iPhone 6 Plus készülékeket érintette a probléma, melyeken az iOS 8.1 vagy 8.3-as verzió fut.
Egyelőre a T-Mobile még nem reagált hivatalos közleményben az esetekre, azonban a Reddit felhasználók közül többen is jelezték, hogy memóriával kapcsolatos problémák merültek fel. Az egyik user például arról írt, hogy a négy hónapos iPhone 6 modellje véletlenszerűen újraindult, 20-30 percenként. Mint elmondta, a legtöbb esetben nem is használta készüléket, és munkában főleg a zsebében volt.
Az is kiderült, hogy amikor a képernyő kék színűre változott, vagyis kékhalál állapotába került, két percig tartott, mire újraindult a mobil.
Néhány felhasználónak sikerült megoldania a problémát a „reset” segítségével. A T-Mobile is ezt javasolja első lépésként. Ám, ha ez nem működik, a cég arra utasítja a felhasználókat, hogy töröljék régi üzeneteiket, és az iTunes révén végezzenek gyári visszaállítást.
Forrás: GSMArena.com