Kapcsolódó cikkek
- Mától egyes országok üzleteiben is kapható az Apple Watch 2015. június 17.
- A Samsung ajándékkal ösztönzi a prémium tévévásárlókat 2015. május 15.
- E-Ink kijelzőjével próbál sokszínű lenni a Volvorii Timeless okoscipő 2015. március 23.
- Okosóra lesz a jövő slusszkulcsa 2015. február 13.
- Nem jön Európába a Honor 6 Plus 2014. december 19.
- Adidas miZX Flux – Hordd a kedvenc fotód a lábadon! 2014. november 21.
- BCONSHOP app: testreszabott akciók a megfelelő helyen és időben 2014. november 20.
- Újdonság az App Store-ban – eltűnt a „free” szócska 2014. november 20.
- A világ 100 leginnovatívabb vállalata között a Huawei 2014. november 11.
- Magyarországra érkezett a BlackBerry Z3 2014. szeptember 23.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Tablet segít kiválasztani a lábbelit
Rendhagyó, a legújabb technikát felhasználó bolt nyílt Budapesten. A vásárlók nem a polcok, dobozok labirintusában bolyongva keresgélnek megfelelő cipőt, hanem egy iPad segítségével ismerhetik meg az aktuális árukészletet.
A tegnap megnyitott budapesti Footure cipőbolt eladóterében dekorációként találunk ugyan cipőket, de az egymásra tornyozott cipősdobozok látványa hiányzik. Ehelyett a vásárlók iPaden böngészik a kínálatot, majd amikor kiválasztották a felpróbálni kívánt darabot, a raktárból névre szólóan hozzák ki nekik. Várakozás közben egy bemutatót láthatnak a vevők a kiválasztott termékről.
– Biztosan mindenki járt már úgy, hogy a boltban megtetszett neki egy cipő, de az ő méretében nem talált a modellből. Erre persze hosszú percek alatt jön rá, mire átnézi a dobozokat, vagy kerít egy eladót, aki tájékoztatja. Utána csalódottan kezdheti újra a válogatást. A célunk az, hogy ötvözzük a legújabb technika és a hagyományos bolti kiszolgálás előnyeit – mondja Buza Dániel, a futurisztikus cipőüzlet tulajdonosa.
– A boltban nincsenek felhalmozott cipős dobozok, a vásárlás folyamata úgy kezdődik, hogy a vendég kap egy iPadet. Aki először jár nálunk, megnézhet egy bemutató videót a rendszer működéséről, visszatérő vendégek ezt természetesen átugorhatják. Ezt követően a vevő megadja a nemét, hogy milyen méretet keres, szűkítheti a találatokat stílus, felhasználási mód szerint is. A kijelző mindig az aktuális készletet mutatja, nem kell attól tartani, hogy nincs raktáron a kiválasztott cipő. Ha megtörtént a választás, a vevő beírja a nevét és helyet foglal. A raktárban összekészítik számára a felpróbálni kívánt cipőket, és névre szólóan adják át az eladótérben. A vásárlás további menete klasszikus módon zajlik. Ezzel a megoldással az online böngészés kényelmét, gyorsaságát élvezhetik a hozzánk látogatók, de arról sem kell lemondaniuk, hogy azonnal felpróbálhassák a cipőt. Az a tapasztalatom, hogy sokan azért nem rendelnek cipőt, ruhát online, mert nem bíznak abban, hogy a megrendelt áru valóban jó lesz számukra – ismertette a vezető.