Kapcsolódó cikkek
- Nem veszik el a Domino hívószám 2017. június 28.
- Pár nap múlva lejár az adategyeztetési határidő 2017. június 27.
- A Telenor Hello Data első 30 napja 2017. június 19.
- Már a Vodafone-nál is elérhető a prepaid SIM kártyák online adategyeztetése 2017. június 2.
- Az adategyeztetést elvégző Domino feltöltőkártyás Telekom ügyfelek kétharmada online egyeztet 2017. május 31.
- 500 MB adat és 20 perc beszélgetés az online adategyeztetők ajándéka a Telenornál 2017. május 30.
- Hétfő óta már postahivatalokban is egyeztethetik adataikat a Domino feltöltőkártyás Telekom ügyfelek 2017. május 23.
- Biztonságos internetezés, online randizás és mémek a Telenor NetBiztos díjazott témái között 2017. május 22.
- Korlátlan mobilinternetet kínáló, okostelefonra optimalizált tarifacsaládot indít a Telenor 2017. május 15.
- A mobilszolgáltatóknak idén június 30-ig azonosítaniuk szükséges a feltöltőkártyás előfizetőiket 2017. május 8.
Legfrissebb híreink
Mentőöv az adategyeztetésről lemaradt Telenor ügyfeleknek
Ma lejár a kötelező adategyeztetési határidő a feltöltőkártyás ügyfeleknek. A Telenor azonban kínál alternatív megoldást azoknak, akik mégsem teszik meg ezt a lépést.
A Telenor számára kiemelten fontos, hogy betartsa a feltöltőkártyás adategyeztetésre vonatkozó törvényi előírásokat, de ugyanakkor segítsen ügyfeleinek megtartani hívószámukat és egyenlegüket. Ezért többféle megoldást is kínálunk hívószámuk és egyenlegük visszaállítására azoknak a feltöltőkártyás ügyfeleinknek, akik a június 30-i határidőig nem egyeztették adataikat, és akik kártyája a törvény szerint lekapcsolásra kerül július 1-jét követően.
Június 30-án minden SIM kártyára, amelynek adategyeztetése nem történt meg, egy egyedi azonosító kódot tartalmazó SMS érkezik. Ezzel a kóddal az ügyfelek a június 30-i határidő után is be tudnak lépni a www.telenor.hu oldalon található online felületre, ahol új szerződést köthetnek. Az online felület július 6-tól elérhető az ügyfelek számára. Természetesen személyesen is lehetőségük van az ügyfeleknek az új szerződés megkötésére bármely Telenor üzletben. Az új szerződéssel augusztus 31-ig a korábbi feltöltőkártyás hívószám és egyenleg is visszaállítható, ezt követően 2018. február 28-ig pedig korábbi hívószámukat kaphatják vissza az ügyfelek.
A törvénymódosítás és a vonatkozó NMHH rendelet januári bejelentése óta a Telenor jelentős erőfeszítéseket tett, hogy milliós nagyságrendű érintett ügyfelüket tájékoztassák az adategyeztetésről és az ezzel járó adminisztrációs feladatokról.:
- Összesen több mint 4.000.000 tájékoztató SMS-t küldtek ki az ügyfeleknek az adategyeztetés menetéről.
- Telefonos ügyintézőik rekordmennyiségű érdeklődő hívást kezeltek. Június hónapban 26%-kal több megkeresést válaszoltak meg, mint idén februárban.
- Az adategyeztetés utolsó két hónapjában nagy rohamra számítottak az üzleteinkben, ezért május 5-től fokozatosan 40, 80 majd 95 kiemelten forgalmas üzletben dolgozik egy vagy két hostess napi 8 órában, és segítenek az adatok egyeztetésében.
- Az elmúlt hetekben és ezen a hétvégén több mint 250 irodai dolgozójuk segít az üzleteinkben önkéntes munka keretében.
- Ügyfeleink jelentős része választotta az online adategyeztető felületüket, ezzel is csökkentve a személyes ügyfélszolgálat leterheltségét. Az internetes csatorna elindítása óta az összes adategyeztetés 48%-a történt online, míg 52% személyesen, az üzletekben illetve 380 postahivatalban.