Kapcsolódó cikkek
- Kódolatlan hetek az AMC csatornán 2018. április 16.
- A MinDig TV Extra NatGeo, NatGeo Wild és FOX csatornái akár HD minőségben is elérhetők 2017. május 23.
- Két héten át ingyenesen elérhető a Paramount filmcsatorna a MinDig TV-n! 2017. február 12.
- Kódolatlan RTL Spike hónap a MinDig TV-n! 2016. december 1.
- Kódolatlan hetek jönnek a SuperTV2 csatornán 2016. november 27.
- Újabb kódolatlan hetek a MinDig TV-n! 2016. szeptember 5.
- Kódolatlan hetek az AXN csatornán! 2016. szeptember 1.
- Az M5 HD közszolgálati csatornával bővül a MinDig TV kínálata 2016. július 14.
- Megújult az Antenna Hungária több mint egymillió letöltéssel rendelkező MinDig TV Applikációja 2016. június 10.
- Mutasd az utat te is a MinDig TV segítségével! 2016. május 26.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Interaktív hirdetési megoldás érhető el a MinDig TV platformon
Az Antenna Hungária és a TV2 Média Csoport együttműködése alapján 2018. április 16. május 25. között hazánkban elsőként interaktív hirdetési megoldás érhető el a MinDig TV platformon.
A TV2 „Bezár a bazár” vetélkedője alatt az internetre csatlakoztatott HbbTV-képes tévékészülékekkel rendelkező MinDig TV nézők a piros gomb megnyomásával egy interaktív televíziós alkalmazást indíthatnak el. Ha a tévés vetélkedőben zajló játékhoz hasonlóan az alkalmazásban sikerül kivinniük minden tárgyat a célterületre, mobilszámukkal regisztrálhatnak a kisorsolásra kerülő heti nyereményre.
Az interaktív tévés projekthez a technikai megoldást, az üzemeltetést és a fejlesztést az Antenna Hungária, míg az interaktív hirdetési megoldás értékesítését a TV2 biztosítja. Hazánkban ez az első alkalom, hogy egy lineáris tévéműsor interaktív televíziós játékkal és interaktív hirdetési megoldással egészül ki. A fejlesztéssel a televíziós reklámok online hirdetésekkel egészíthetők ki, mely erősítheti a tévék piaci pozícióit az egyre élesedő tévés és online hirdetési költésekért folytatott versenyben.
Az interaktív játékban azok vehetnek részt, akik az internetre csatlakoztatott HbbTV-képes tévékészülékkel rendelkeznek, továbbá igénybe veszik az ingyenes földfelszíni MinDig TV szolgáltatást vagy a MinDig TV Extra előfizetői. Akinél a feltételek adottak, a Bezár a bazár műsor ideje alatt a TV2 csatornára kapcsoláskor egy, a játék elérhetőségével kapcsolatos felugró szöveggel vagy képpel találkozik. A távirányító piros gombjának megnyomásával osztott képernyőn jelenik meg az interaktív játékfelület. A játékos a tévékészülék távirányítójának gombjai segítségével játszhat; a játék célja, hogy meghatározott idő alatt „kivigye” a tárgyakat egy virtuális helyiségből. A rendelkezésre álló időt egy visszaszámláló óra mutatja. Ha a játékos az összes tárgyat ki tudta vinni, akkor egy következő képernyőre lép át, melyen a telefonszámának megadásával regisztrálni tud a nyereménysorsolásra. A játékosok között hetente egy 10.000,-Ft értékű Mömax vásárlási utalvány kerül kisorsolásra. A játék részletes szabályzata az alábbi címen érhető el: www.tv2.hu/bezarabazar/mindigtvjatek
A TV2 csatorna a MinDig TV digitális földfelszíni televíziós kínálatban a 9-es programhelyen érhető el, a vétellel kapcsolatos további információ a www.mindigtv.hu oldalon található.