Szintet lépett a gaming Magyarországon!

Kütyü Magazin - 2019. április 24.

A számítógépes játékok pár évtizeddel ezelőtt még alacsony költségvetéssel, szűk rajongói körnek készültek; mára azonban egy teljes iparág nőtt ki belőlük: mind a mögöttük álló tőke, mind pedig a célcsoport sokszorosára nőtt. Az IKO Digital új márkája, a MetaBro ennek a hatalmas közönségnek szeretne olyat nyújtani, amire eddig még nem volt példa Magyarországon; egy márkát, ami nemcsak egyesíti a gamereket, de a legfrissebb hírek és érdekességek mellett streameket, rendezvényeket, segítséget és közösséget is kínál nekik.

Míg kezdetben egy szűk réteget érdekelt a téma, a számítógépes játékok piaca mára a szórakoztatóipar talán leggyorsabb és legnagyobb ütemben fejlődő, hatalmas tömegeket megmozgató ágazata lett: a League of Legends, DOTA 2 és CS:GO világbajnokságok döntőit többen követték élőben, mint a 2016-os olimpia bármelyik napját.

Egészen idáig azonban kitöltetlen űr tátongott a gamer világ kínálati oldalán, hiszen hiányzott egy átfogó, minden területre kiterjedő márka, amely bármelyik játékosnak tud újat mutatni. Ezt a teret szeretné betölteni az IKO Digital az első holisztikus gamer brand létrehozásával.

„Az elmúlt években erős igény jelentkezett egy olyan márkára, ami nemcsak minőségi szórakozást, játékokat, közösséget vagy segítséget ad a gamereknek, hanem ezeket egyszerre, egy helyen teszi elérhetővé. Ezért arra törekedtünk az oldal létrehozásakor, hogy úgy hozzuk össze a játékosokat, hogy közben egy közösségben egyesítjük őket” – mondta Greksa László, a MetaBro márkát létrehozó IKO Digital vezetője. 

„A gamer.hu domain helyét átvevő MetaBro.hu gerincét az informatív és edukatív online tartalmak adják, de rendszeres streamek és rendezvények is színesítik majd a kínálatot, ahol az érdeklődők követhetik a legnagyobb gamer ikonok munkásságát” – tette hozzá Szalai Ádám, a MetaBro csapat másik vezetője. 

Az alapítók tervei szerint a MetaBro nem csupán idehaza, de regionálisan is felpörgeti majd a gameripart: Lengyelországban, Csehországban, Romániában, Bulgáriában és Szlovákiában is erős jelenlétet tervez a márka.

Vissza