Kapcsolódó cikkek
- Ismét számos innovációs díjat ítéltek az LG-nek a CES bírái 2019. november 8.
- Itt az 5G-képes LG mobiltelefon 2019. október 24.
- Három új UltraGear monitor is debütál az IFA-n 2019. szeptember 4.
- Az LG megkezdi 8K felbontású OLED és nanocellás televízióinak globális értékesítését 2019. szeptember 4.
- Az LG új projektorcsaládot mutat be az IFA-n 2019. szeptember 2.
- LG háztartási gépek AI-megoldással 2019. szeptember 1.
- Hazánkba is megérkezett az LG G-széria legújabb tagja 2019. augusztus 29.
- Új böngészőt fejlesztett az LG és a NAVER 2019. augusztus 27.
- Hangalapú vezérléssel, okostelefonról is irányíthatók az LG legújabb háztartási gépei 2019. augusztus 26.
- Csúcskategóriás funkciók elérhető áron 2019. augusztus 26.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Továbbfejlesztett okosotthon-applikációt mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) bemutatta továbbfejlesztett ThinQ alkalmazását, melynek köszönhetően a felhasználói okosotthon-élmény még teljesebbé válik. A hangutasítással is vezérelhető okosotthon-app az LG okos háztartási eszközeinek gördülékeny irányítása mellett több mint 150 országban kínál új mesterségesintelligencia-alapú szolgáltatásokat.
A korábban SmartThinQ néven ismert LG ThinQ alkalmazás a Google Asszisztens hangfelismerő technológiáját alkalmazza, így segítségével a felhasználók párbeszédes hangutasításokkal irányíthatják és ellenőrizhetik háztartási eszközeiket. A továbbfejlesztett, mesterségesintelligencia-alapú applikáció egy személyre szabott terméktámogatási funkciót is kínál. A Proactive Customer Care még az előtt felhívja a felhasználók figyelmét az esetleges problémák veszélyére, mielőtt azok egyáltalán bekövetkeznének, így szükség esetén a szerelő is hamarabb házhoz jöhet. A Proactive Customer Care annak érdekében, hogy maximalizálja a készülék teljesítményét és élettartamát, részletes útmutatással és tanácsadással szolgál, hogy folyamatosan optimálisan üzemelhessen a berendezés.
Az applikáción keresztül a felhasználók összekapcsolhatják LG okoskészülékeiket az Amazon-fiókjukkal, így az Amazon automatizált online vásárlási szolgáltatása, a Dash Replenishment (ADR) révén a háztartási gépek automatikusan intézhetik például a fogyóban lévő mosó- és tisztítószerek, textilöblítők online utánrendelését és házhoz szállíttatását azokon a piacokon, ahol az Amazon szolgáltatása elérhető.
Az LG ThinQ app elemzi a felhasználói mintázatokat, és a Smart Care+ vagy a Smart Pairing funkcióknak köszönhetően akár több készülék működésének összehangolásán keresztül egészen egyedi, személyre szabott megoldásokat tud nyújtani. Egy Smart Care+ funkcióval ellátott okoshűtő például az ideális hőmérséklet automatikus beállításával és az energiatakarékos üzemmód önműködő kiválasztásával csökkenti az energiafelhasználást, illetve hosszabban tartja frissen az élelmiszereket. A Smart Pairing funkciónak köszönhetően az LG legújabb ruhaszárító készülékei vezeték nélkül csatlakozhatnak az LG mosógépekhez, így a mosási program alapján optimális szárítóprogramot választanak ki. Az ilyen és ehhez hasonló innovációknak köszönhetően az LG vásárlóinak nem kell többé amiatt aggódniuk, hogy tönkreteszik a ruháikat.
„A ThinQ tökéletes példája annak a víziónknak, hogy még kényelmesebb okosotthon-élményt nyújtsunk a fogyasztóknak olyan részletes tanulási folyamat nélkül, amelyet a fejlett termékek gyakran igényelnek.” — mondta Ryu Hye-jung, az LG okosotthon-üzletágának vezetője. „Az LG-nél nem a technológia, hanem mindig is a felhasználó állt a középpontban, ezt az elkötelezettségünket pedig jól illusztrálja az okosotthon-ökoszisztémánk fejlődése.”