Kapcsolódó cikkek
- 11 iskola életét változtatja meg a 3D nyomtatás 2016. április 3.
- Kisszériás gyártás 3D nyomtatással költséghatékonyan 2016. február 27.
- 3D nyomtató központ nyílt a kisvárdai Szent László Katolikus Középiskolában 2016. február 3.
- Két új nyomtatót is bemutatott az Ultimaker 2019. október 9.
- Egy ruhakollekció kizárólag mobiltelefon segítségével 2018. október 9.
- Itt a Fuse 1 asztali SLS 3D nyomtató és a Form Cell digitális gyár 2017. június 21.
- Két új taggal bővült a Formlabs termékpalettája 2017. május 19.
- Bemutatkozik az Ultimaker 3: Az Ultimaker legújabb, professzionális 3D nyomtatója 2016. október 19.
- Új 3D nyomtatási megoldások a MakerBottól ipari és oktatási felhasználók igényei alapján fejlesztve 2016. szeptember 23.
- A Samsung és a MakerBot a termékfejlesztők következő generációját inspirálja 2016. szeptember 6.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
A Formnextet is meghódította a magyar 3D nyomtató
A 3D nyomtatás nem csupán az átlagfelhasználók egyedi ötleteinek és elképzeléseinek a megvalósítója, de az ipar számára is egyre nagyobb jelentőségű technológia. A 100 %-ban magyar tulajdonú CraftUnique Kft. egy németországi kiállításon mutatta meg magát és kreativitását. A vállalat egy CraftBot 3D nyomtató formájú standdal várta a látogatókat, akik így egy igazi 3D nyomtató belsejében tudhattak meg még többet a magyar márkáról.
A modern gyártási technológiákkal, köztük az ipari 3D nyomtatással ismerkedhettek meg a látogatók az idei Formnext kiállításon Frankfurtban. Az esemény november 19. és 22. között, 4 napon keresztül több mint 600 kiállító részvételével zajlott. Az idei expo nem csupán azért volt különleges, mert a korábbi évekhez képest jelentősen megnőtt az a terület, ahol a cégek megjelenhettek, de azért is mert több mint 25 000 látogatója volt. A rendezvényen 32 nemzet képviseltette magát. A hazai mérnökök szaktudását és rátermettségét a CraftUnique Kft. egy formabontó standdal mutatta be. A látogatók egy hatalmas CraftBot nyomtató belsejében ismerkedhettek meg közelebbről a magyar mérnökök találékonyságával és tudásával, valamint a vállalat legújabb termékcsaládjával, a CraftBot Flow Generation névre keresztelt 3D nyomtatókkal. Több, nemzetközileg ismert és elismert 3D technológiával foglalkozó blogger és vlogger is meglátogatta a kiállítást, akik a helyszínen készített videóikban és interjúikban beszámoltak követőiknek a CrafBot nyomtatókról és a magyar cég sikereiről.
A november nem csak a Formnext miatt volt mozgalmas a cég számára, ugyanis a hazai reklámszakma is elismerte áprilisi kampányát, melynek során az Avantgarde PR ügynökséggel együtt a hazai Trónok harca bemutatót tették egyedülállóvá. A Prizma Kreatív PR Díj a szektor/iparág alapján az ipar (ipari termékek) kategóriában ezüst minősítéssel díjazta a vállalatot. A kampány a 3D technológia és felhasználhatóságának népszerűsítése mellett igazi élményt adott a Trónok harca rajongóinak, hiszen bárki királynak vagy királynőnek érezhette magát a sorozat 3D nyomtatóval készített koronájában, a szerencsések pedig 3D nyomtatott Trónok harca ereklyékkel térhettek haza a premierről.