Kapcsolódó cikkek
- Még jó, hogy lehet számítani a karóra webshopokra 2020. június 16.
- Felmérés készült a hazai webáruházak működtetéséről 2020. március 30.
- Minőségi autóalkatrészek a telefonodon 2019. március 11.
- Applikációval rendelték és Kínából hozatták a karácsonyi ajándékokat tavaly a magyar fiatalok 2019. január 21.
- Reklámajándék-értékesítő és -tervező platformot fejlesztett a Virgo Csoport 2018. szeptember 28.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Válságban a webshopod? Így kezeld hatékonyan!
Nem csak az offline áruházak sínylik meg a sorozatos koronavírus-hullámokat. A webshopok helyzete is nehéz, mivel sokak keresete csökkent. Azonban az internetes vásárlások száma még mindig magas, így érdemes energiát fektetned a saját webáruházadba.
Meglátod, ha kellő figyelmet fordítasz rá, meg fognak térülni a vagyoni és nem vagyoni befektetéseid is. Nézzük, mit tehetünk azért, hogy felpörgessük az üzletet!
Hozd formába a saját lelked!
Nem könnyű ebben a szorongató helyzetben megőrizni a pozitív hozzáállásunkat. Azonban ha a megélhetésünk függ tőle, muszáj összekapnunk magunkat. Ha lelkesen dolgozol a webshopod fejlesztésén, az bizony meg fog rajta látszani.
Egy rendszeresen karbantartott és aktualizált felület több vásárlót fog vonzani és vásárlásra ösztönözni. Ehhez azonban pozitív és tevékeny hozzáállásra van szükség. Ha úgy érzed, ez most nincs meg, akkor keress valamit, ami feldob. Sport, egy online sörözés a haverokkal vagy egy jó beszélgetés a barátnőddel. A lényeg, hogy a lelkedet hozd munkaképes állapotba.
Törődj a vásárlóiddal!
Nem csak neked, a vevőidnek is sok nehézséggel kell megküzdeniük ezekben a hetekben, hónapokban. Ha azt kommunikálod feléjük, hogy fontos számodra az, hogy jobban érezzék magukat, nyert ügyed van.
Sorold előre a webshopban azokat az árucikkeket, amelyek segítik a vevőköröd jóllétét. A vásárlásokat visszaigazoló e-mailben, a webáruház főoldalán és a social média felületeiden is elmondhatod, hogy együttérzel a vevőiddel. Hidd el, egyrészt jól fog esni nekik, másrészt nagyobb eséllyel térnek újra vissza hozzád.
Tájékoztass folyamatosan!
A kínálatod utánpótlásában, a postázásban, a számlázásban bármikor felmerülhetnek problémák. Manapság ez hatványozottan igaz, a korlátozások a kereskedelem gördülékenységére is rányomják a bélyegüket.
Erről folyamatosan számolj be a vásárlóidnak minden lehetséges felületen. A főoldaladon, a visszaigazoló e-mailekben és a közösségi médiában is készítsd fel vevőidet az esetleges csúszásokra. Ha előre tudják, mire számíthatnak, nem bosszankodnak, és nem keresnek más webáruházat a legközelebbi vásárlásukhoz. Ők is értik ugyanis, hogy most nem mindig mennek zökkenőmentesen a dolgok.
Tedd ellenállhatatlanná a termékeidet!
Ahhoz, hogy be tudd vonzani a vásárlóidat, azt kell nyújtanod, amit más webshop nem tud. Legalábbis ezt kell közvetítened a vevőid felé. Talán nem is hinnéd, mennyit számít, hogy hol helyezed el a termékeidet. Ugyanekkora súllyal esnek latba a termékismertető szövegek és persze az árak.
A vételárakat természetesen nem tudod bizonyos mérték alá csökkenteni, hiszen a bevételedből élsz. Épp ezért fordíts figyelmet a kísérőszövegekre. A webfelületed legyen könnyen kezelhető és letisztult. Gondold át, ha te lennél a saját vásárlód, mi tenné számodra vonzóvá a termékeidet. Ne csüggedj el, dolgozz kitartóan a webshopodon, és jönnek majd a vevőid is!