Kapcsolódó cikkek
- Klasszikusokat idéző dizájn 2021. november 27.
- Szempontok okosóra-választáshoz az ESET szakembereitől 2021. november 13.
- Fizikai és mentális egészségünk is súlyosan romlott a járvány miatt 2021. október 8.
- Okosórás fizetési megoldás a K&H ügyfeleinek 2021. szeptember 29.
- Megvan az év legjobb okosórája 2021. szeptember 2.
- Boltokban az új Galaxy Z Fold3 5G és Galaxy Z Flip3 5G 2021. augusztus 27.
- Galaxy Watch4 és Galaxy Watch4 Classic: okosóra újragondolva 2021. augusztus 12.
- Négyezer kilométerig bírja a HUAWEI új okosórája 2021. augusztus 7.
- A huawei okosóráján mozgókép, videó, vagy akár játék is beállítható óraszámlapként 2021. július 28.
- A Google-lel közösen fejlesztette új platformját a Samsung 2021. június 29.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
A Twincom lett az Xplora kommunikációs ügynöksége
A gyerekeknek szánt okosórák iparágvezetője, a norvég Xplora a boutique PR ügynökséget bízta meg teljes körű kommunikációs tevékenységének hazai irányításával.
A Twincom PR ügynökség közvetlen megbízás alapján dolgozik az Xplora, a gyerek okosórák vezető gyártójának hazai kommunikációján. A retainer alapú megbízás 2022. januártól indult.
A 2016-ban, Norvégiában alapított Xplora Európa első számú gyerek okosóra vállalata. A cég küldetése, hogy a gyerekek biztonságosan tegyék meg első lépéseiket a digitális életbe. A cég kiemelt missziója a képernyő előtt töltött idő csökkentése és a gyerekek fizikai aktivitásra való ösztönzése, amely üzenetrendszer komplexen megjelenik mind a globális, mind a lokális kommunikációban.
A kijelölt ügynökség feladata a hazai sajtó aktivitások, az online és offline média megjelenések, az influencer kampányok és a social média tevékenységek koordinálása. A Twincom feladata továbbá kreatív, integrált kampányok kivitelezése, a márka piaci partnereinek bevonásával, melyek elősegítik az Xplora értékeinek közvetítését és támogatják üzleti növekedését a magyar piacon.
A Twincom technológiai portfóliója az Xplora-val tovább bővült; az ügynökség PR-támogatást nyújt a bőrápoló készülékeiről ismert svéd beauty-tech márkának, a FOREO-nak, valamint a vezető telekommunikációs nagykereskedelmi forgalmazónak, a Cellectnek is. Ügynökségi és ügyféloldali tapasztalatokkal a Twincom PR ügynökséget 2017-ben Ruskó Rita és Ruskó Márta ikertestvérek alapították.