Kapcsolódó cikkek
- A felnőtt lakosság 56 százaléka szokott játszani videójátékokkal 2022. június 22.
- Magyar gamerek nyertek egy dubaji sejk meghívásos versenyén 2022. június 1.
- Két év kihagyás után újra e-sport-seregszemlét tartanak 2022. május 25.
- Nagy érdeklődés övezte a K&H Egyetemi E-sport Kupa mérkőzéseit 2022. május 5.
- Hamarosan befejeződik a K&H Egyetemi E-sport Kupa 2022. április 21.
- Búcsúzik az Országos Gaming Expo 2022. április 17.
- Újra élőben díjazták az e-sport kiválóságait 2022. április 4.
- Hamarosan nyit a budapesti gaming fesztivál 2022. március 29.
- Országos Gaming Expo 2022 2022. március 7.
- Jövő héten jön az Országos Gaming Expo 2022. február 13.
Legfrissebb híreink
Elindult a harmadik K&H Junior Rocket Kupa
2022. június 25-én, szombaton indult a harmadik K&H Junior Rocket League Kupa nyílt selejtezője a legkiválóbb csapatok részvételével, ahol a fiatalabb generáció is lehetőséget kap megmutatni tehetségét és elképesztő gyorsaságát. A selejtezőn szereplő legkiválóbb csapatok július 9-én, az MTK Budapest E-sport Arénában bizonyíthatnak a fődíjért!
Az e-sportban különösen fontos a reakcióidő, a gyors döntésképesség és a testi-lelki állóképesség. Az e-sportolók akár percenként 300 alkalommal nyomják meg valamelyik gombot, és legalább 5 döntést kell hozniuk másodpercenként.
„A sport minden területén jelen vagyunk, viszont az e-sportra, a sport leginnovatívabb és leggyorsabban fejlődő szakágára a jövő sportjaként tekintve 5 éve vállalunk aktív szerepet. Mint minden sportágban, az utánpótlásnak itt is fontos szerepe van. Szeretnénk ezért lehetőséget adni az ifjabbaknak is, hogy megmutassák a tehetségüket. Ezért karoltuk fel a K&H Junior Rocket League Kupát is, amin idén immár 3. alkalommal mérhetik össze tudásukat a versenyzők” – magyarázta Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.
„Az e-sport ismertsége és népszerűsége Magyarországon is erőteljesen növekszik. A legfrissebb, 2022-es eNET e-sport kutatás is jól mutatja a dinamikus változást, hiszen a válaszok alapján a közösség 1 év alatt 640-ről 730 ezresre bővült. Az e-sporthoz köthető piac tavalyhoz képest 30 százalékkal nőtt, ami csak az elmúlt évben 65 milliárd forintos forgalmat jelent. A Rocket League-et pedig a legfrissebb becslések szerint 99,5 millióan játsszák világszerte, ezzel a fiatalabb korosztály körében az egyik legkedveltebb játék” – fűzte hozzá Horváth Magyary Voljč Nóra.
A nyílt selejtező körben továbbjutó hat csapat, további két meghívott gárdával, méghozzá az MTK Budapest és a Budapest Five játékosaival zárt selejtezőben küzdenek meg július 2. és 3. között. A zárt selejtező eredményei után derül ki, hogy mely négy együttes küzdhet meg az értékes nyereményekért július 9-én az MTK Budapest E-sport Arénában. Az idei versenyen csapatonként 3-3 játékos küzd meg egymással. A zárt selejtező és a döntő összecsapásai online követhetőek lesznek, azonban ingyenes regisztrációt követően az Új Hidegkuti Nándor Stadion Arénájában tartott döntő személyesen is látogatható.
A kupa szervezését a Magyar E-Sport Szövetség és az MTK Budapest fogja össze a Hungarian Rocket League Tournaments és az Esport1 szakmai támogatása mellett. Az MTK Budapest a hazai sportszervezetek közül elsőként, 2019 decemberében bővítette esport szakosztályát Rocket League csapattal.