Kapcsolódó cikkek
- A Philips mindenki számára elérhetővé teszi a Full HD tévézést 2016. február 25.
- Ambilight televíziókat díjaztak 2023. augusztus 15.
- A Philips Ambilight TV nézői „az első sorból élvezhetik” az FC Barcelona játékát 2023. május 28.
- Érkezik két új Go Sports fejhallgató 2023. február 8.
- 7. generációs P5 processzorral jönnek az új Ambilight televíziók 2023. február 8.
- A TP Vision ismét bizonyítja elkötelezettségét a kiemelkedő kép- és hangminőség mellett 2022. augusztus 31.
- A Philips TV & Sound termékei négy EISA-díjat nyertek 2022. augusztus 17.
- Terméktervezési díjakat kapott a TP Vision 2022. április 10.
- A 6. generációs új P5 Gen AI képfeldolgozó rendszer kiváló képminőséget garantál 2022. január 30.
- A Philips vezeték nélküli modellekkel bővíti az AV platformot 2022. január 27.
Legfrissebb híreink
Új operációs rendszer debütál TP Vision TV-ken
Titan OS S.L. A (Titan OS) technológiai, szórakoztató és reklámcég bejelentette működésének elindítását és egy független európai operációs rendszer bevezetését az okostévék számára, miközben debütált a Titan hirdetési részlegével.
● A Titan OS S.L egy európai vállalat, amely független operációs rendszert fejlesztett ki, hogy lehetőséget biztosítson a gyártóknak arra, hogy személyre szabottabb Smart TV platformot kínáljanak – beleértve a főbb globális streamelési lehetőségeket, valamint a helyi tartalmak szélesebb választékát.
● Az új Titan operációs rendszer – a Titan OS – először a TP Visionnal kötött globális stratégiai partnerség keretében kerül bevezetésre, és kezdetben két Philips márkájú 2024-es modellen – a PML9009-en és a PUS8909-en – fog megjelenni.
●Titan OS S.L. stratégiai partnerséget kötött a Currys-szel, az Egyesült Királyság és Északi országok vezető technológiai kiskereskedőjével. A partnerség részeként a Currys elindítja az operációs rendszert a saját márkájú JVC TV-ken, és együttműködik a kiskereskedelmi médiában, ami az első ilyen szövetség az Egyesült Királyság piacán.
● A Titan operációs rendszer a Titan Advertising által kezelt, élvonalbeli hirdetési megoldásokat tartalmaz, amelyek lehetővé teszik a TV-gyártók számára, hogy a hardveren túlmenően is kiterjesszék tevékenységüket, lehetőséget adva folyamatos bevételi források generálására a TV-piac 40%-a számára, amely nem rendelkezik saját operációs rendszerrel. (GFK adatok 2022)
Titan OS S.L. stratégiai szövetséget kötött a TP Visionnal, miután már exkluzív partnerséget kötött a vállalat Linux-alapú tévéihez, és a tervek szerint Európában és Latin-Amerikában egyes Philips és AOC TV-ken is elérhető lesz. Az új operációs rendszer kezdetben két középkategóriás modellen, a PML9009 mini-led készleten és a PUS8909 prémium LED-es modellen fog megjelenni, mindkettő 2024 első felében jelenik meg.
A vezető európai és amerikai szórakoztató-, média- és befektetési szektor tapasztalt vezetői alapították, köztük a Disney, a Roku, a Rakuten TV és a KKR neves iparági szakértői. Titan OS S.L. Barcelonát hozta létre központjaként, miközben globális jelenlétét további amszterdami irodákkal bővítette és Taipei.
Kostas Vouzas, Európa és LATAM, TP Vision vezérigazgatója megjegyezte: „Hosszú távú stratégiánk részeként elengedhetetlen a Smart TV platformok választéka. A Titan OS S.L. rendszerrel végzett munkánk lehetővé tette számunkra, hogy részesei legyünk a Titan OS platform meghatározásának, és lehetővé teszi számunkra, hogy megvalósítsuk saját testreszabásunkat és termékintegrációnkat. Végső soron ügyfeleink profitálnak majd abból, hogy könnyen hozzáférhetnek mindkét prémium globális szolgáltatáshoz, miközben növelik és leegyszerűsítik hozzáférésüket több helyi tartalomhoz is.”
„Nagyon izgatottak vagyunk, hogy együttműködhetünk a TP Visionnal, a Philips és AOC márkákért felelős vállalattal” – nyilatkozta Jacinto Roca, a Titan OS S.L. vezérigazgatója. „Újragondoljuk a tévét, hogy a legjobb, személyre szabott csatlakoztatott tévézési élményt nyújthassuk, segítve a nézőket. hogy könnyebben megtalálják kedvenc tartalmaikat. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy az első naptól kezdve több millió nézőt érjünk el Európában és Latin-Amerikában.”
A Titan hirdetési részlege segíteni fogja a márkákat abban, hogy túllépjenek a hagyományos tévézésen, és hatással legyenek a nehezen elérhető streaming közönségre, lehetővé téve számukra, hogy a hatásos, márkabiztos, prémium TV-hirdetéseket kombinálják a digitális célzási és mérési képességeivel.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a Titan OS-szel együttműködve elindítjuk ezt az új képességet a Currys Connected Media hálózatunk részeként. Ez egy izgalmas, innovatív lehetőség a fogyasztók bevonására” – Susie Moan, a Currys adatkezelési igazgatója.
Az operációs rendszer az ügyfelek számára hozzáférést biztosít a prémium alkalmazások és csatornák széles listájához a globális és helyi partnerekkel 2024-re kötött biztonságos megállapodások révén, beleértve a Netflixet is, Prime Video, Youtube, Disney +, Pluto TV, DAZN és sok más.
Titan OS S.L. rendíthetetlenül elkötelezett az adatbiztonság és a magánélet iránt. A helyi és regionális szabályozások szigorú betartásával és a legújabb IAB-szabványokhoz való igazodással biztosítja ügyfeleink jogainak védelmét. A Titan platform fejlett csalásmegelőzéssel és pontos mérési szolgáltatásokkal is meg van erősítve, hogy új mércét állítson fel a biztonságos és megbízható televíziós szórakoztatás terén.