Legfrissebb híreink
- Az LG új üzleti kijelzői hamarosan még több testreszabható funkciót kínálnak
- Érkezik az ipari szintű, 16 portos, 10 GbE-s QNAP switch
- A Xiaomi megerősíti az AIoT szegmenst az új termékeivel
- A Sony World Photography Awards bejelenti a 2025-ös diák és ifjúsági verseny shortlistes fotográfusait
- A professzionális fényképezés és a kiemelkedő tartósság találkozása
Pannon GSM az élvonal, megnyugtató befejezés!
Ez a cikk lesz a trilógia befejező része, remélem... Aki nem ismeri az előzményeket annak érdemes elolvasnia, netán hasonló cipőben jár. és nem tudja mit tegyen. A lényeg röviden az, hogy vásároltam egy készüléket előfizetéssel, majd többszöri szerviz után sem tudtam használni. Mindenhol egymásra mutogattak, de a végén mégis megoldódott a problémám!
A történet ott maradt abba, hogy leadtam a készüléket a Samsung szervizben...
Bementem a szervizbe a készülékért, mivel jött az SMS, hogy elkészült. Kérdeztem (vagyis a feleségem), hogy mit csináltak a készülékkel. Mondták, hogy szoftvert frissítettek. A következő kérdés arra irányult, mi van ha még mindig nem jó, mert most volt negyedszer szervizben. Azt mondták, hogy el kéne gondolkodni a cserén. Jó pofák, én már régen azon gondolkodom. Nos, nem szaporítom tovább a szót, most már nem is talál hálózatot a készülék, a mintaboltban nem tudnak mit csinálni, úgyhogy faxon kell jeleznem a Samsung felé kérésemet.
Nem nyugodtam bele, hogy manapság faxot kéne küldenem, így felmentem a Samsung honlapjára. Némi keresgélés után találtam egy lehetőséget, ahol a hibás készülékeket lehet bejelenteni. A következőket írtam:
Tisztelt Samsung,
Feleségem készüléke negyedszer járta meg a szervizt, ma (2009.08.29) hoztam el a szervizből. Miután kipróbáltuk (harmadik szoftverfrissítés és egyszeri billentyűzet panel csere után) sajnálattal tapasztaltuk, hogy csak Segélyhívásokat lehet vele indítani. A szervizben azt kérdezték, nem gondolkodtunk-e el a készülék cserén, ha ennyi probléma van vele. Nos, már elgondolkodtunk, és ezúton kérnénk a készülék cseréjét, mivel most sem üzemképes. Kérem legyenek szívesek kicserélni a készüléket, egy másik típusra, mert az S3310-es készülék iránti bizalmunk megingott.
Várom mielőbbi válaszukat.
Üdvözlettel:
Pongó Attila
Meglepő módon már másnap kaptam egy nagyon kulturált levelet, amiben segítségükről biztosítanak, és a megfelelő papírok eljuttatása után haladéktalanul megkezdik az ügy kivizsgálását.
Már összeszedtem az iratokat, de a feleségem telefonált, hogy a Pannon GSM is írt neki, miszerint az ügy megnyugtató lezárása érdekében fáradjunk be hozzájuk. Nagyon meglepődtem, hiszen a legutóbbi levélváltásunk majd egy hónapja volt, ami után inkább a Samsung szervizhez fordultam!
Nem is szaporítanám nagyon a szót, a lényeg az, hogy kicserélték a készüléket egy másikra. Némileg önző módon olyan készüléket választottam, ami nekem tetszik, majd ígéretet tettem a feleségemnek, hogy ő is kap egy másikat.
A választott készülék egy Sony Ericsson C510 lett, amiről hamarosan teszt keretében is beszámolok!
Tanulság:
Igaz, majdnem három hónapra volt szükség, hogy megnyugtatóan rendezzem a készülék cseréjét a Pannon GSM-nél, de végül megtörtént. Addig kell mennünk az igazunk után, míg be nem látják, jobban járnak ha engednek. Ez időigényes folyamat, de végül megtérül! Ne hagyjuk magunkat lerázni!