Legfrissebb híreink
- Elindult a Google 2024. novemberi Core, alap-algoritmus frissítése
- Kiterjesztett valósággal segíti az autósokat a bonyolult közlekedési szituációkban az LG
- Kevesen élnek a Black Friday bevált trükkjeivel, de a HONOR segíthet
- A Yettel meghosszabbítja a Yepp tarifa kedvezményes havidíját és új, ingyenes próbaidőszakot vezet be
- Még biztonságosabb lesz a népszerű üzenetküldő alkalmazás
A Magellan hátán lovagolva érkezik Amerikába a Mitac
A körülmények nem ismertek teljes egészében, azonban tényként kezelhetjük, hogy az amerikai piac kulcsát a Magellan felvásárlásában látja a Mitac. A leginkább Észak-Amerikában népszerű gyártó piaci részesedése felére apadt az elmúlt időszakban, és talán ezt kihasznáva jelentkezett kérőnek a Mitac, melyre rábólintott a Magellan vezetősége.
A Magellan név jól ismert Észak-Amerikában, és a termékeit a legjelentősebb (Wal-Martnál, Radio Shack, Target, és a Best Buy) kiskereskedelmi láncoknál is megtalálhatjuk . A Magellan a TomTom és Garmin mögött a harmadik legjelentősebb márka Észak-Amerikában, legnépszerűbb GPS termékei a Maestro és RoadMate, valamint a Triton kézi eszközök. A Mitac feltehetően piacot, és természetesen szabad kártyát vásárol az amerikai piacra a felvásárlással, mely a Magellán navigációs eszközökkel foglalkozó üzletágát jelenti. A sok tulajdonost megélt Magellán is révbe ér vélhetőleg evvel a tranzakcióval, hiszen egy feltörekvő navigációs eszköz gyártójának szárnyai alatt új erőre kaphat a márka.
Forrás: http://www.gpsmagazine.com/
Kapcsolódó cikkek: