Legfrissebb híreink
- Az EISA zsűrijét is lenyűgözte a TCL – öt termék, öt kategória, öt győzelem
- Ultravékony, mégis elpusztíthatatlan – bemutatkozik a Magic V5
- HT SATURN: A hangrendszer, ami mozit varázsol az otthonodba
- 4K-s LED kijelző újragondolva: nagyobb fényerő, kisebb fogyasztás
- EISA-díjeső a Sonynál – Hat termék, hat elismerés
Az LG Electronics a Formula 1 új nemzetközi partnere

"A Formula 1TM a technológiai újítások és a kiváló formatervezés vitathatatlan csúcsát képviseli, ami egybevág az LG Electronics márka jövőképével" – mondta Dermot Boden, az LG Electronics nemzetközi marketingigazgatója. – "Úgy véljük, egyetlen sportág sem képes versenyre kelni az F1 futamok izgalmával és felvillanyozó hangulatával, mi pedig ugyanilyen szenvedéllyel és energiával végezzük munkánkat az LG-nél."
"Az LG a maga mezőnyében vezető szerepet tölt be. A csúcstechnológiai fejlesztésekben úttörő szerepet játszik, a legújabb fejlesztéseket elegáns csomagolásban tálalja, a Formula 1TM pedig pontosan ugyanerről szól" – mondta Bernie Ecclestone, a Formula One Group ügyvezető igazgatója. – "A két márkának nagyon sok közös vonása van, így nagy lelkesedéssel tölt el együttműködésünk, és érdeklődéssel várom azt is, milyen technológiai megoldásokkal járulnak majd hozzá tevékenységünkhöz."
A Formula 1TM hivatalos adatfeldolgozó partnereként az LG lesz az F1 futamok hivatalos adatfeldolgozója a versenyek helyszínén, illetve a televíziós közvetítéseknél az időmérést és az adatokat tartalmazó grafikonoknál is megjelenítik a céget. Ezen felül, a világszintű megállapodás részeként a vállalat a Formula 1TM márkához kapcsolódó prémium marketingjogokból álló átfogó csomagra is szert tesz.
Dermot Boden hozzáfűzte – "Napjaink gazdasági környezetében minden szervezetnek stratégiai szempontok szerint kell kiadásait meghatároznia. Az LG-nél úgy gondoljuk, hogy semmi sem lehet fontosabb, mint hogy a márkánkba fektessünk. Miután alaposan megvizsgáltunk számos marketing és támogatási lehetőséget, biztos vagyok benne, hogy hosszú távon ez az izgalmas együttműködés erősíti majd leginkább mindkét globális szervezet márka értékeit."
Kapcsolódó cikkek:
"Az LG a maga mezőnyében vezető szerepet tölt be. A csúcstechnológiai fejlesztésekben úttörő szerepet játszik, a legújabb fejlesztéseket elegáns csomagolásban tálalja, a Formula 1TM pedig pontosan ugyanerről szól" – mondta Bernie Ecclestone, a Formula One Group ügyvezető igazgatója. – "A két márkának nagyon sok közös vonása van, így nagy lelkesedéssel tölt el együttműködésünk, és érdeklődéssel várom azt is, milyen technológiai megoldásokkal járulnak majd hozzá tevékenységünkhöz."
A Formula 1TM hivatalos adatfeldolgozó partnereként az LG lesz az F1 futamok hivatalos adatfeldolgozója a versenyek helyszínén, illetve a televíziós közvetítéseknél az időmérést és az adatokat tartalmazó grafikonoknál is megjelenítik a céget. Ezen felül, a világszintű megállapodás részeként a vállalat a Formula 1TM márkához kapcsolódó prémium marketingjogokból álló átfogó csomagra is szert tesz.
Dermot Boden hozzáfűzte – "Napjaink gazdasági környezetében minden szervezetnek stratégiai szempontok szerint kell kiadásait meghatároznia. Az LG-nél úgy gondoljuk, hogy semmi sem lehet fontosabb, mint hogy a márkánkba fektessünk. Miután alaposan megvizsgáltunk számos marketing és támogatási lehetőséget, biztos vagyok benne, hogy hosszú távon ez az izgalmas együttműködés erősíti majd leginkább mindkét globális szervezet márka értékeit."
Kapcsolódó cikkek: