Legfrissebb híreink
- Galaxy Buds3 FE: Prémium hangzás, pénztárcabarát áron
- Redmi 15 5G: A Xiaomi új nagyágyúja megérkezett a középkategóriába
- Az EISA zsűrijét is lenyűgözte a TCL – öt termék, öt kategória, öt győzelem
- Ultravékony, mégis elpusztíthatatlan – bemutatkozik a Magic V5
- HT SATURN: A hangrendszer, ami mozit varázsol az otthonodba
Ügyfélszolgálat vodafone módra

A történet úgy kezdődött, hogy egy fura véletlen folytán ügyfelévé váltam a fent említett szolgáltatónak. Természetesen nem rabságba estem (értsd x évre elköteleztem magam), hanem kapcsolatunk úgynevezett gombócos kártyára korlátozódik, tehát VitaMax ügyfél
Kapargattam, de sok helyen maga az azonosító szám is lejött a kártyáról. No, mondom nincs mit tenni, beviszem a központba, hiszen ott tudják ellenőrizni, hogy nem csalok, nincs felhasználva a kártya, kicserélik esetleg számítógép segítségével feltöltik a kártyán lévő összeget közvetlenül, és nem kell megint kapargatnom. Természetesen nem így történt… Bementem számot húztam, vártam, hívtak, mentem. Eddig minden rendben. Egy kedves fiatalember meghallgat, csóválja a fejét és elkéri az ominózus kártyát, hogy elvigye hátra
- a kártya feltölthető
- 1-2 szám kiolvasása bizonytalan
- tehát ellenőrzésre került, hogy nem hazudtam.
Ezentúl ha kapargatni akarok, sorsjegyet veszek, esetleg lottózom, hiszen ott legalább kapok esélyt a pénzemért, mert a vodafonnak csak a pénzem kell, de esélyt se ad cserébe!