Kapcsolódó cikkek
- A Lenovo ThinkPad Tablet is belekóstol az Ice Cream Sandwich-be 2012. január 31.
- Új ThinkPad Edge laptopok: üzlet és életmód egyben 2012. január 13.
- IdeaPad YOGA: az Ultrabook és a tablet fúziója a 4-in-1 élményért 2012. január 13.
- Lenovo K800 – Intel Medfield processzorral 2012. január 11.
- Ütős Android 4.0 alapú tabletek a Lenovo gyártósoráról - IdeaTab S2 és K2 2012. január 10.
- A világ legkisebb asztali PC-je a Lenovo-tól 2011. november 25.
- Úton a Galaxy Note ellenfele? – Lenovo IdeaTab 5 2011. november 23.
- Tegra 3 és Lenovo minőség - LePad K2 2011. november 21.
- Már több Lenovo-t adnak el, mint Dell-t 2011. október 13.
- Már előrendelhető a Lenovo IdeaPad A1 2011. október 10.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Lenovo DO Tour roadshow itthon is
Hazánkban is bemutatkozott a “Lenovo DO Tour” elnevezésű roadshow-ja, mely két hónap alatt Európa kilenc országába látogat el. A kifejezetten erre az útra tervezett kamion Lengyelországból indult, majd Csehországon és Szlovákián át érkezett meg Magyarországra, ahonnan tovább indult Szerbiába, majd Romániába, Bulgáriába és Görögországba, az utolsó helyszínen, a törökországi Ankarában pedig október 16-án mutatkozik be. A roadshow célja, hogy bemutassa a Lenovo legújabb termékeit és technológiáit, közelebb hozza a vállalatot a vásárlókhoz.
A DO Tour alkalmából rendezett sajtótájékoztatón Ivan Bozev, a Lenovo Dél-Kelet-Európa ügyvezető igazgatója bemutatta a Lenovo legújabb márkastratégiáját, mellyel a cég az úgynevezett „DOer”-eket, vagyis az aktív, tettrekész embereket célozza meg. A cég olyan noteszgépeket, all-in-one számítógépeket, asztali gépeket és táblagépeket kínál vásárlóinak, melyek segítik őket, hogy jobban teljesítsenek a munkájukban, és a Lenovo legújabb eszközeit használva valóra válthassák álmaikat. Az ügyvezető az új stratégia sikerességét előrevetítve elmondta, hogy a belső előrejelzések alapján a Lenovo a naptári év végére a globális pc piac második legnagyobb szereplőjévé kíván előlépni.
A kamionon megtekinthetők voltak még a ThinkCentre Edge termékcsalád napokban bejelentett all-in-one és hagyományos PC-i. Újdonságként a kamionon debütáltak a cég otthoni felhasználásra szánt IdeaCentre all-in-one számítógépei, és tradicionális PC-i is, amelyekkel elsősorban a játékosokat célozza meg a gyártó. A Lenovo 2 éve jelent meg az all-in-one számítógépek piacán, és azóta világszinten a második legnagyobb gyártó lett ezen a területen.
A termékek bemutatásán kívül a szórakozás sem maradt el a helyszínen, a résztvevőket az April Project, a Strokes, a Bad Boyz, MC DC és Varga Viktor műsora kápráztatta el, a roadshow házigazdája az Animal Cannibals együttes volt.
A Lenovo DO Tour nyomon követhető a világhálón. A www.lenovodotour.com/hu oldalon az érdeklődők a roadshow-val kapcsolatos aktuális információk mellett egy online játékot is találnak. Az online versenyben kilenc kihívásra lehet nevezni olyan témákban, mint például a környezetvédelem, oktatás, egészség és fitness, technológia vagy a művészet és dizájn. A nyertesekre számos Lenovo termék, fődíjként pedig egy egyhetes pekingi utazás vár.