Kapcsolódó cikkek
- Sortpad: fotórendező lett az év alkalmazása 2012. április 2.
- IMAGES: iPad-fotóalkalmazás és album a Sanomától 2012. február 18.
- Letölthető az Instagram androidos változata 2012. április 3.
- Offline navigáció a HTC Windows Phone alapú modelljein 2012. március 30.
- Elérhető a BlueStacks Android emulátor béta verziója 2012. március 29.
- Új navigációs nézet és nagyobb felbontású térképek - Google Maps 6.5 [Videó] 2012. március 29.
- Mensa IQ teszt alkalmazás: már Android, Blackberry és Symbian rendszerhez is 2012. március 29.
- Regisztrálj, hogy az első között használhasd az Instagram androidos verzióját! 2012. március 26.
- A Photoshop CS6 béta már elérhető 2012. március 22.
- Már az Android és iOS felhasználókat is célhoz segíti a Nokia Maps 2012. március 14.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
A Facebook felvásárolta az Instagramot
A legnépszerűbb közösségi háló tegnap bejelentette, hogy megvásárolta a közkedvelt, nemrég Android platformon is megjelent képmegosztó alkalmazást, az Instagramot. Hogy mennyiért? Nos, a Facebook egy igencsak kerek – és nagy – összeget fektet a projektbe, pontosan egymilliárd dollárt.
Az Instagram 2010-ben startolt az App Store-ban, s egy, a közelmúltban végzett felmérés szerint több mint 30 millió ember használja. Április 3-án megjelent a szoftver androidos változata, mely által gyorsan tovább nőhet a felhasználók – már így is népes – tábora.
Gondolhatjuk, hogy Zuckerberg cégének konkrét elképzelései vannak az új szerzeménnyel, hiszen csak úgy vaktában senki nem áldoz 1 milliárd dollárt valamire. Mark Zuckerberg elmondta, hogy évek óta dolgoznak azon, hogy a lehető legjobb fotómegosztó szolgáltatást nyújtsák a Facebookon, s most, hogy az Instagramos csapat hozzájuk csapódik, sokkal közelebb kerülnek ezen cél megvalósításához. A cégvezér azt is megemlítette, hogy fontos az Instagram fejlesztése, erősítése, s nem annak Facebookba való integrálása az egyedüli cél.