Kapcsolódó cikkek
- Júliustól a T-Mobile újabb roaming előnyöket kínál a külföldre utazóknak 2012. június 20.
- Telenor: díj és szolgáltatás módosítás a telefonadó bevezetése miatt 2012. június 15.
- Sport és egészség Androiddal 2012. április 22.
- Telenor: megkönnyített és kibővített részletre vásárlás 2012. március 30.
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét 2012. február 8.
- Megérkezett a Nokia Lumia 900 a Telenorhoz 2012. június 19.
- Új, egyedi felhasználói felület LG okostelefonokra 2012. június 7.
- Tíz készülék tíz forintért a Telenornál 2012. június 6.
- Samsung Galaxy S III a Telenornál 2012. május 31.
- 4,5 tonna banán a visszaváltott mobilokból 2012. május 31.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Megújított portfólióval és „Brutális nyárral” nyitja a fesztiválszezont a djuice
2012. június 5-én debütált a djuice új portfóliója, amelyben a korábbi feltöltőkártyás ajánlatok helyébe egyedüliként a Control tarifacsomag lépett. A korhatár nélkül elérhető Control időszaki díj mellett kedvező díjszabást és 100 MB-os adatforgalmat kínál a szolgáltató jelenlegi és új ügyfeleinek. Az ajánlatot bemutató kampány zenei aláfestéséről a Soerii & Poolek duó legújabb száma, a „Brutális nyár” gondoskodik.
Control néven új egységesített tarifacsomagot vezet be a djuice, amely az eddig forgalmazott feltöltőkártyás ajánlatok helyét veszi át a szolgáltató kínálatában. A Control kezdőcsomagja 790 Ft-os időszaki díj mellett kínál kedvezményes 35 Ft-os belföldi perc- és SMS díjat hálózaton belül és kívül, minden napszakban, valamint 100 MB belföldön leforgalmazható adatmennyiséget. Az ajánlat életkortól függetlenül, mindenki számára elérhető. Készülék nélküli vásárlás esetén a kezdőcsomag ára 2690 Ft, amely 1000 Ft kezdőegyenleget tartalmaz.
Az egységes tarifacsomag bevezetésével együtt indul a djuice nyári kampánya „Osztod vagy mondod?” néven, amelyben a híres zenészekből alakult buliegyüttes, a Soerii & Poolek is központi szerepet kap. A duó feltűnik a kampány reklámfilmjében, és új számuk, a „Brutális nyár” ebben a videóban lesz először hallható. A szám a kampány kezdetétől egy teljes hónapon át letölthető a http://www.djuice.hu/osztom-mondom oldalon. A djuice és a Soerii & Poolek Facebook oldalán további exkluzív tartalmak és nyereményjátékok várják a fiatalokat.