Szűrés
A(z) Djuice kulcsszót tartalmazó cikkek
Már füzetet és írószert is lehet adományozni mobilapplikációval
Új adománygyűjtő pontokkal bővült a djuice által fejlesztett ADDODA androidos alkalmazás, amely civil- és segélyszervezetekkel karöltve könnyíti meg az adományozók dolgát. Az új helyszíneken azon diákok részére gyűjtenek, akiknek a legalapvetőbb tanszereket sem tudja megvenni a családja.
Megújított portfólióval és „Brutális nyárral” nyitja a fesztiválszezont a djuice
2012. június 5-én debütált a djuice új portfóliója, amelyben a korábbi feltöltőkártyás ajánlatok helyébe egyedüliként a Control tarifacsomag lépett. A korhatár nélkül elérhető Control időszaki díj mellett kedvező díjszabást és 100 MB-os adatforgalmat kínál a szolgáltató jelenlegi és új ügyfeleinek. Az ajánlatot bemutató kampány zenei aláfestéséről a Soerii & Poolek duó legújabb száma, a „Brutális nyár” gondoskodik.
4,5 tonna banán a visszaváltott mobilokból
A djuice használt mobil begyűjtő akcióját a Fővárosi Állat- és Növénykerttel együttműködésben fejlesztette tovább: minden visszahozott készülék után egy adag banán jutott az Állatkert majmainak. Az akcióval így mind az Állatkert majmai, mind az előfizetők jól jártak, ráadásul a fiatalok a jótékonykodás és a vásárlási kedvezmény mellett automatikusan esélyesek lettek az Arany Banán díjra és az egyéves állatkerti belépő elnyerésére is.
Lezárult a djuice kreatív videopályázata, megszületett a nyertes
Véget ért a djuice kreatív videopályázata, amiben olyan alkotásokat vártak a fiataloktól, amelyek bemutatják a márka által fejlesztett ADDODA applikáció funkcióit. A zsűri 27 beérkezett pályaműből választotta ki a nyertes alkotást, ami az ADDODA referenciavideójaként lesz látható a Google Play-en.