Kapcsolódó cikkek
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel 2012. július 26.
- Újabb nemzetközi formatervezői díjakat nyert el az LG 2012. július 3.
- LG TM2792 Smart Personal TV: az okos monitortévé 2012. szeptember 5.
- Game World játékportált indít az LG 2012. augusztus 30.
- Bemutatkozott az LG Optimus L9 2012. augusztus 29.
- LG Optimus G: hivatalosan is 2012. augusztus 28.
- Öt tavalyi LG mobil kap Android 4.0 frissítést 2012. augusztus 27.
- LG Optimus Vu 2 - Távirányítónak sem utolsó 2012. augusztus 27.
- LG Optimus G E973 - Hatalmas kijelző, négy mag és LTE 2012. augusztus 27.
- LG UD 3D TV – óriási felbontás, óriási méretben 2012. augusztus 24.
Legfrissebb híreink
- Csúcsteljesítmény vagy brutális üzemidő? A HONOR Magic8 széria mindkettőt tudja
- Okos eszközök és mikrochip: így maradnak biztonságban kedvenceink az ünnepek alatt
- Amikor a teljesítmény nem hallatszik: Pure Loop 3 sorozat
- Zsebben a mozi: a magyarok többsége már naponta videózik
- A TCL új generációs eszközei a CES 2026-on
Hazai ügyfélszolgálattal erősít az LG
Az LG áthelyezte eddig Lengyelországban működő ügyfélszolgálatát Budapestre. A vállalat mostantól innen szolgálja ki a régió országainak — Magyarországnak, Bulgáriának, Horvátországnak, Szerbiának és Romániának — ügyfeleit, huszonhárom új munkahelyet teremtve Magyarországon. A központ áthelyezésével gyorsabb, hatékonyabb terméktámogatásra számíthatnak az LG terméktulajdonosok.
2012. szeptember 6-ától az LG budapesti irodájában fogadják a régió országaiból - Magyarország, Bulgária, Horvátország, Szerbia és Románia – érkező megkereséseket. A vállalat egyúttal Szerbiára is kiterjeszti ügyfélszolgálatát, mivel az ottani felhasználók ezelőtt nem kaptak ilyen fajta terméktámogatást. Az LG részéről ez a fejlesztés komoly beruházást igényelt: ki kellett alakítani a munkaállomásokat, az IT rendszert és telefonhálózatot pedig bővíteni kellett. A huszonhárom új állásra kétnyelvű — magyar és a régió egyik országának nyelvét beszélő —munkatársakat kerestek, ami jelentősen hozzájárul a kifogástalan ügyfélkiszolgáláshoz. Az előnyök közé sorolandó még, hogy az ügyfélszolgálat és a szerviz egy helyiségben van, így a Call Center munkatársai szükség esetén azonnali segítséget kapnak a munkájukhoz.
A LG ügyfélszolgálat elérhetőségei változatlanok maradtak, így az itthonról hívható 06-40-LG-LG-LG telefonszám is, amely munkanapokon 8.00 és 18.00 óra között, szombaton pedig 9-17 óráig érhető el.