Kapcsolódó cikkek
- Amazon: gyenge felbontású az iPad mini kijelzője 2012. október 31.
- Megjelent az LG Optimus G reklámfilmje [Videó] 2012. október 16.
- Kire hagyjuk digitális örökségünk? 2012. október 3.
- Vodafone: a lakosság nem fosztható meg a szélessávú hálózattól 2012. október 2.
- Galaxy S III vagy iPhone 5? A Samsung segítene a döntésben 2012. szeptember 17.
Legfrissebb híreink
- Hisense a CES-en: Újradefiniált házimozi-élmény, innováció a LED technológiában, Pantone-együttműködés
- A Knox Suite immár skálázható csomagokban elérhető
- Legendás ökölvívó mutatta be az új HONOR okostelefont
- A TCL több díjat is elnyert kijelző-innovációiért és intelligens otthoni megoldásaiért a CES-en
- Itt az új Sandberg USB-C dokkoló és arcfelismerő webkamera
Beperelte a telefonon reklámozókat ideje pocsékolásáért egy brit férfi
Annyira megelégelte a telefonon keresztüli reklámokat egy férfi Nagy-Britanniában, hogy beperelte az egyik céget ideje pocsékolásáért: 1 percért 10 fontot követelt, és a bíróság meg is ítélte neki.
Richard Herman nem azonnal fenyegetőzött 3500 forintos percdíjával. Első ellenlépésként feliratkozott arra a listára, amelyen azok vannak, akiket békén kell - vagy kellene - hagyniuk a telefonos reklámozóknak. Hiába. Otthoni telefonján továbbra is érkeztek a reklámhívások.
Ezek után közölte a telefonálókkal, hogy az idő pénz, az övé percenként 10 font, de ez sem használt. Így Herman lemérte az egyik hívás idejét, és elküldte a számlát az érintett marketingcégnek 19 és fél percről, azaz 195 fontról. A cég nem reagált, erre a férfi a kisösszegű tartozásokat kezelő bíróság elé citálta és nyert, a bíróság kifizettette a céggel Herman percdíját.
Többé nem is hívta - ez a cég. Más marketingvállalatok viszont telefonálgatnak neki, ő pedig közli, hogy mennyibe fog nekik kerülni, ha még egyszer meg merik próbálni - adta hírül a Yahoo amerikai hírportál.