Kapcsolódó cikkek
- Részletre vesszük a karácsonyi tabletet az utolsó pillanatban 2012. november 30.
- Akkor most mi van jogilag a kommentekkel? 2012. november 18.
- Toshiba tévék, asztali DVD és Blu-Ray lejátszók Magyarországon 2012. december 4.
- Okostelefonnal az ünnepi díszkivilágítású Budapestért 2012. december 1.
- Hová forduljunk panaszunkkal internetes vásárláskor? 2012. november 28.
- Táblagépre készült, díjnyertes interaktív tankönyvekből tanulhatnak a diákok 2012. november 15.
- Fuso TV alkalmazás a Samsung Smart TV-ken 2012. november 13.
- Több mint 800 ezer magyar facebookozik a munkahelyén 2012. november 9.
Legfrissebb híreink
- Hisense a CES-en: Újradefiniált házimozi-élmény, innováció a LED technológiában, Pantone-együttműködés
- A Knox Suite immár skálázható csomagokban elérhető
- Legendás ökölvívó mutatta be az új HONOR okostelefont
- A TCL több díjat is elnyert kijelző-innovációiért és intelligens otthoni megoldásaiért a CES-en
- Itt az új Sandberg USB-C dokkoló és arcfelismerő webkamera
Jön a nézőjét "néző" televízió
Hamarosan a tévé is nézi és (le)hallgatja nézőjét és eszerint küld neki reklámot - ez a terve egy amerikai vállalatnak, amely ötletét már levédette.
A Verizon nevű távközlési cég kamerával és mikrofonnal látná el a tévéket, hogy azok "figyelhessék" nézőik minden szavát és reakcióját, majd pedig ezek gyors elemzésével célzottan küldene nekik reklámokat.
A hirdetések szelekciójához elég egyetlen szó, amely elhagyja a tévénéző száját akár az adott műsorra vonatkozóan, vagy csak társalgás, netán tévénézés alatti telefonálás közben elejtett megjegyzés, és máris beindul a gépezet, és küldi az egyénre szabott aktuális reklámot. Ha például egy pár civakodni kezd a tévé előtt, hamarosan már kapja is egy házassági tanácsadó cég reklámját. Ha cirógatni kezdi egymást, akkor fogamzásgátlós reklám érkezik tévéjére.
A Verizon húsz példát említ szabadalmaztatási folyamodványában, az előző kettő csupán ízelítő, amelyeket a Yahoo amerikai hírportál ragadott ki.
A hirdetések szelekciójához elég egyetlen szó, amely elhagyja a tévénéző száját akár az adott műsorra vonatkozóan, vagy csak társalgás, netán tévénézés alatti telefonálás közben elejtett megjegyzés, és máris beindul a gépezet, és küldi az egyénre szabott aktuális reklámot. Ha például egy pár civakodni kezd a tévé előtt, hamarosan már kapja is egy házassági tanácsadó cég reklámját. Ha cirógatni kezdi egymást, akkor fogamzásgátlós reklám érkezik tévéjére.
A Verizon húsz példát említ szabadalmaztatási folyamodványában, az előző kettő csupán ízelítő, amelyeket a Yahoo amerikai hírportál ragadott ki.