Kapcsolódó cikkek
- Intelligens, okostelefonnal vezérelhető háztartási eszközök az LG-től 2013. január 14.
- A telefonom nélkül soha! - A dél-koreai fiatalok digitális függősége 2012. december 23.
- A zenelejátszók és a fényképezőgépek használatát is befolyásolja az okostelefonok terjedése 2012. április 14.
- Februárban debütál a Huawei Ascend P1 S utódja 2013. január 15.
- Kogan Agora - Olcsó óriás 2013. január 14.
- Tito titkos vezetéke vinné a szélessávú internetet a horvát szigetekre 2013. január 14.
- Galaxy S III mini: szürke, barna, vörös és fekete árnyalatban is 2013. január 10.
- Trendforduló: A mobil eszközökre támaszkodik a szórakoztató elektronikai ipar 2013. január 8.
- Bemutatkozott a Sony Xperia Z 2013. január 8.
- 2014-ben érkeznek az első Ubuntu mobilok [Videó] 2013. január 3.
Legfrissebb híreink
- Hisense a CES-en: Újradefiniált házimozi-élmény, innováció a LED technológiában, Pantone-együttműködés
- A Knox Suite immár skálázható csomagokban elérhető
- Legendás ökölvívó mutatta be az új HONOR okostelefont
- A TCL több díjat is elnyert kijelző-innovációiért és intelligens otthoni megoldásaiért a CES-en
- Itt az új Sandberg USB-C dokkoló és arcfelismerő webkamera
A fejlődő országokban nagy növekedés várható az okostelefon-eladásokban
Lendületes növekedés várható az okostelefonok értékesítésében a fejlődő országokban az alacsony telítettségi arány miatt - állapítja meg a Nielsen piackutató intézet tanulmánya.
A Nielsen kutatásai kimutatták, hogy a nagy fejlődő országok csoportja, a BRIC tagjai közül csak Kínában terjedtek el az okostelefonok, míg Brazíliában, Oroszországban és Indiában a mobiltelefon-előfizetők többsége még a hagyományos készülékeket használja.
Miközben a 2012. első félévi adatok szerint Kínában a mobiltelefon-előfizetők többségének, 66 százalékának már okostelefonja volt, Indiában az arány mindössze 10 százalék, Brazíliában 36 százalék, Oroszországban pedig 37 százalék.
A hagyományos, sem érintőképernyővel, sem QWERTY billentyűzettel nem rendelkező telefonok piaci telítettségi aránya Indiában 80 százalék, Oroszországban 51 százalék, Brazíliában 44 százalék, Kínában viszont mindössze 25 százalék.
Miközben a 2012. első félévi adatok szerint Kínában a mobiltelefon-előfizetők többségének, 66 százalékának már okostelefonja volt, Indiában az arány mindössze 10 százalék, Brazíliában 36 százalék, Oroszországban pedig 37 százalék.
A hagyományos, sem érintőképernyővel, sem QWERTY billentyűzettel nem rendelkező telefonok piaci telítettségi aránya Indiában 80 százalék, Oroszországban 51 százalék, Brazíliában 44 százalék, Kínában viszont mindössze 25 százalék.