A Telenor segít ügyfeleinek

Kütyü Magazin - 2013. március 20.

Amint azt a Telenor Magyarország Zrt. a hétvégén Facebook oldalán bejelentette, a társaság szeretne segíteni a március 14-én, 15-én és 16-án a rendkívüli időjárás miatt az utakon ragadt, elakadt családtagjaiért aggódó vagy bajbajutottakon segítő ügyfeleinek, továbbá azon előfizetőinek is, akik az áramkimaradások miatt akadozó mobilszolgáltatást tapasztaltak.

A segítség igénylése egyszerű: ha az érintett ügyfelek elküldik a 1747-es számra a hóvihar szót tartalmazó ingyenes sms-t, a Telenor kedvezményt biztosít számukra, hogy kárpótolja őket a március 15-i hétvége nehézségeiért.

„Szép számmal akadtak ügyfeleink között olyanok, akik ezekben a helyzetekben anyagi lehetőségeiket meghaladva használták szolgáltatásainkat. Ezért úgy döntöttünk, hogy szeretnénk kedvezményt biztosítani előfizetőinknek, hogy az ebben az időszakban keletkezett mobilköltségeik miatt már ne kelljen aggódniuk. Ügyfeleinket kérjük, hogy a 1747-es számon jelezzék számunkra érintettségüket és április első hetében tájékoztatjuk őket a kedvezmény pontos módjáról” - mondta Fejes Zoltán, a Telenor ügyfélkapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettese.

Az érintett Telenor ügyfelek  2013. március 27-ig tudják elküldeni igényüket a 1747-es számra. Kérésüket a Telenor regisztrálja és április 3-án ezeket az ügyfeleket kiértesíti a kedvezmény pontos módjáról. Az sms elküldésével az ügyfelek hozzájárulnak ahhoz, hogy a Telenor a cellainformációk és híváslisták alapján azonosítsa kérésük hátterét.

 

 

Kulcsszavak: Telenor-hu
Vissza