Kapcsolódó cikkek
- Továbbfejlesztett érintőceruzás okostelefon 2016. február 17.
- Öldöklő verseny a kínai okostelefon-piacon 2016. február 16.
- Az LG az MWC-n mutatja be az új, X sorozatú okostelefonokat 2016. február 16.
- Megérkezett az LG Zero okostelefon 2016. február 12.
- Az Ericsson az 5G-hez közelíti a hálózati lefedettséget, a hálózat teljesítményét és képességeit 2016. február 4.
- A Vodafone ügyfelei a legelégedettebbek 2016. február 3.
- A honor 5X stílusos, mégis megfizethető 2016. február 2.
- Hazánkban az LG V10 2016. január 25.
- Megérkezett a folyékony fémből készült Turing telefon 2015. július 6.
- 2020-ra a világ népességének 70%-a okostelefon-felhasználó lesz 2015. június 4.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Az akadozó streamingtől lesz feszült a felhasználó
Az Ericsson (NASDAQ: ERIC) Mobilitási Jelentésének ma megjelent mobil világkongresszusi kiadása bemutatja a hálózati teljesítmény ingadozásának az okostelefon-használókra gyakorolt hatását, valamint azt, hogy a felhasználóknak milyen véleményük alakul ki a mobil szolgáltatókról és a digitális tartalomszolgáltatókról.
Az okostelefonokkal kapcsolatos különböző élményekre adott emocionális válaszokat neurális hálózatok* segítségével elemeztük. A weboldalak és a videók késleltetett betöltése időhiány esetén átlag 38 %-kal növelte a mobilfelhasználók pulzusát. A videostreaming folyamat hat másodperces késleltetése a stresszfaktor háromszoros növekedését okozta. Összehasonlításképpen, ekkora stresszt okoz egy matematikavizsga elvégzése vagy egy horrorfilm megnézése, és nagyobb, mint amelyet egy virtuális szakadék szélén állva érez az ember. A videó elindulása után egyetlen megállás is további drámai növekedést okoz a stressz-szintben.
*vezeték nélküli elektro-enkefalográfia (EEG) technológia, pulzusmérők és szemmozgás-követő berendezések
A tanulmányban egy mobil szolgáltató nettó népszerűségi mutatója (NPS) jelentősen, 4,5%-kal nőtt a késleltetésmentes élmény hatására. Ugyanilyen eredmény adódott az emocionális hatások neurális hálózat alapú motivációs index segítségével történt mérése során.
Az mobil szolgáltató népszerűsége azonban már a tartalombetöltési és pufferelési idő mérsékelt növekedése esetén is átlag négy százalékponttal csökkent. Érdekes módon a mérsékelt késések kétszeresen is negatívan érintették a mobiloperátorokat: csökkent a márkájuk iránti érdeklődés, és egyben nőtt a versenytársak márkái iránti affinitás.