Kapcsolódó cikkek
- Már itthon is elérhető az első kétfunkciós 4K-s modell 2016. március 7.
- Megoldás gamereknek: Alienware Steam Machine 2015. november 27.
- A Microsoft bejelentette Xbox One vezeték nélküli adapterét 2015. október 13.
- Latitude 12 Rugged – a legstrapabíróbb Dell táblagép 2015. augusztus 13.
- A Lenovo megkezdi a Windows 10-es PC-k és táblagépek értékesítését 2015. július 30.
- A Lenovo LaVie Z laptopja könnyebb, mint a Macbook 2015. május 5.
- AiO PC-vel rukkolt elő az Eurocom 2014. december 1.
- Egyesül az Intel mobil és PC részlege 2014. november 18.
- PC-piaci újdonságok a Delltől 2014. november 10.
- Új Venue táblagépeket mutatott be a Dell 2014. november 7.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Magyarországon is elérhető a Dell ProSupport Plus támogatása PC-re és Táblagépre
A Dell bejelentette, hogy kiemelt szolgáltatását, a számítógépekhez és táblagépekhez igényelhető ProSupport Plus támogatást újabb 35 országban tette elérhetővé Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és Ázsiában.
A SupportAssist technológia segítségével a Dell az iparágban elsőként kínál proaktív és prediktív automatizált támogatást a végfelhasználói rendszerek problémáinak megelőzésére és megoldására. A teljes körű támogatást nyújtó szolgáltatást úgy tervezték, hogy maximális támogatást nyújtson az ügyfelek minimális aktivitása mellett.
A ProSupport Plus a problémák megelőzésére illetve gyors megoldására szolgál. Egyetlen ajánlatban kínál mindent, amire az ügyfeleknek és az értékesítési partnereknek szükségük lehet. Többek között az alábbiakat tartalmazza:
- 7x24-es állandó elérhetőséget hardveres és szoftveres ismeretekkel rendelkező senior ProSupport mérnökökhöz
- a Dell SupportAssist felügyeleti technológiájának segítségével proaktív és prediktív automatizált támogatást
- önkiszolgáló esetkezelést és alkatrész-kiszállítást a Dell TechDirect portálján, mobilalkalmazásán vagy programfelületén keresztül
- hardverbiztosítást leejtésből adódó, vagy a ráöntött folyadék és a túlfeszültség okozta károk ellen
- csere után a merevlemez megőrzését az adatbiztonság érdekében
- az 1000 vagy több ProSupport Plus rendszerrel rendelkező ügyfelek számára dedikált műszaki ügyfélkapcsolati munkatárs (Technical Account Manager), aki egyrészt központi kapcsolattartóként működik, illetve havi jelentéseket készít.
A ProSupport Plus már Magyarországon is elérhető a Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS és Chromebook modellekhez.