Kapcsolódó cikkek
- Megjelent az LG okostelevíziós online fizetési megoldása 2016. október 5.
- Háztartási gépek egymás között 2016. szeptember 6.
- Élmény a játékban és a munkában 2016. szeptember 5.
- 450 millió ragyogó pixel 2016. szeptember 4.
- Az LG teljes körű ruhaápolási megoldásokat vonultat fel a 2016-os IFA-n 2016. szeptember 2.
- Így válik költészetté a technológia 2016. szeptember 1.
- Új Bluetooth hangszórók az LG-től az aktív életstílusú audiofilek számára 2016. augusztus 27.
- Az LG új projektorral bővíti Minibeam termékcsaládját 2016. augusztus 18.
- Újra EISA-díjat nyert az LG OLED TV-je 2016. augusztus 16.
- Magyarországra érkezett az LG HDR-képes 4K OLED TV-portfóliója 2016. augusztus 8.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Tárgyak és terek
Világkörüli útra keltek az LG SIGNATURE prémium termékcsaládjának termékei, hogy megmutassák, miként érvényesül szépségük a nagyvárosok ikonikus épületei mellett. Az út első négy állomása: London, Párizs, New York és Stuttgart.
Ahogyan egy ikonikus épület, úgy egy szépen megtervezett használati tárgy is túlmutat saját funkcionalitásán: mindkettőt a színek, a formák, a tökéletesen kidolgozott arányok teszik különlegessé, egyedivé, megjegyezhetővé. Ez az üzenete az LG új globális kampányának, melyben a vállalat portfóliójának legjavát kínáló SIGNATURE termékcsalád tagjai különleges építészeti kultúrájukról híres metropoliszok érintésével utazzák körbe a Földet, hogy ismert épületek mellett mutassák meg szépségüket. A kampány a vállalat „Art of Essence” filozófiájára épül, melynek lényege, hogy a SIGNATURE termékek formavilága tisztán, sallangmentesen, kifinomult eleganciával emeli ki a készülékek alapvető funkcióját és karakterét.
Párizs, London, New York, Stuttgart
Párizsban a Grande Arché, Londonban a 30 St Mary Axe, Stuttgartban a Művészeti Egyetem, New Yorkban pedig a Four World Trade Center felhőkarcolója szolgál háttérül az LG SIGNATURE termékcsaládot képviselő négy terméknek. Az ikonikus tárgyak az ikonikus terekkel különös párbeszédre kelnek, melyben a geometriai hasonlóságon túl a tökéletes formákra jellemző letisztultság is kifejezésre jut.
A Grande Arché modern diadalíve előtt álló LG SIGNATURE hűtőgépről készült felvételen a monolit kialakításban megjelenő közös jegyek és a szögletes vonalak játéka a legszembetűnőbb, de a hűtő áttetsző ajtaja is izgalmasan rímel a Grandé Arché által formált kapura.
Az LG SIGNATURE Picture-on-Glass, azaz üveg hátlapú OLED tévéje a New York-i Four World Trade Center csupa üveg felhőkarcolója mellett látható különleges fénytörésben.
A SIGNATURE légtisztító a londoni „uborkaként” is emlegetett 30 St Mary Axe szomszédságában kapott helyett. A formák közös játéka mellett itt is megvan a tartalmi kapcsolat: a St Mary Axe a metropolisz első olyan felhőkarcolója volt, melyet a gazdaságossági szempontok előtérbe helyezésével építettek, így közeli rokonságot mutat az LG energiatakarékos készülékével.
A legizgalmasabb hasonlóság a stuttgarti Művészeti Egyetem épülete és a SIGNATURE mosógép között bontakozik ki: az épület tetején feltűnő téglalap- és körformák mintha csak a mosógép geometriai alakzatait ismételnék egy betonba mart művészi tervrajzon.
Az LG SIGNATURE termékcsalád föld körüli útján a fenti négy város csak az első négy állomás. A dizájn remekek az év során újabb metropoliszokba látogatnak, hogy megmutassák, a világon mindenhol otthonra találnak, ahol letisztult formák veszik őket körül.