Kapcsolódó cikkek
- A Samsung Galaxy S6 edge 2015 legjobb okostelefonja 2016. február 26.
- A Samsung Pay új lehetőségekkel bővül 2016. október 30.
- Hódítanak a viselhető okoseszközök a digitális bennszülöttek körében 2016. szeptember 26.
- Ha akarod óra, ha akarod jóval több annál 2016. szeptember 9.
- Itt a Gear S3: bővül a Samsung okoskaróra választéka 2016. szeptember 1.
- Ezentúl bárki fejleszthet alkalmazást a Samsung Smart TV-khez 2016. július 4.
- A Samsung közel hozza Riót a virtuális valóságban! 2016. május 28.
- Egy év alatt négyszer több alkalmazás a Gear S2 okosórához 2016. március 22.
- A Samsung és a de GRISOGONO okosórája 2016. március 19.
- Laza elegancia új külsőben 2016. január 7.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Utazó alkalmazással bővül a Samsung Gear S3 kínálata
A Samsung Electronics partnerségre lépett a Lonely Planettel. Így az utazók új úti célokat fedezhetnek fel útközben is, a Samsung Gear S3 okosóra segítségével.
Az együttműködés keretében a Samsung és a Lonely Planet számos olyan egyedi utazási megoldást hoz létre, amelyek egyesítik a Samsung Gear S3 okosóra innovatív funkcióit a Lonely Planet világhírű utazási tippjeivel és útikönyveivel. A Lonely Planet felhasználja a Samsung Galaxy S7 és Gear 360 termékeit is, hogy magával ragadó tartalmakat hozzon létre kiemelt marketingkampányához, a „Best in Travel”-hez.
„Örömünkre szolgál, hogy a Gear S3 felhasználói számára is elérhetővé tehetjük a Lonely Planet helyi szakértőinek utazási tippjeit és az egyes helyszínekhez kapcsolódó tanácsait” – mondta Hee-Sun Kim, a Samsung Electronics Mobilkommunikációs üzletágának marketingért felelős alelnöke. – „Reméljük, hogy a Lonely Planettel közösen olyan inspirációkkal tehetjük színesebbé felhasználóink életét, melyekkel könnyedén felfedezhetik a világot.”
A Lonely Planet Guides alkalmazása a Samsung Gear S3-hoz
A Lonely Planet Samsung Gear S3-hoz készült okosóra-alkalmazása az utazóknak szóló Lonely Planet Guides mobilalkalmazás kiegészítője lesz, mellyel az utazók hozzáférhetnek a Lonely Planet díjnyertes, a világ több mint 50 városára kiterjedő tartalmaihoz. Az alkalmazás a felhasználó tartózkodási helye szerinti fontos látnivalókat felsorolásán túl lehetővé teszi azok könyvjelzővel való ellátását, majd útvonalterv is készíthető az érdekes úti célokhoz.
A Samsung Gear S3 okosóra optimális eszköz utazóknak, mivel IP68 víz- és porálló, valamint katonai szintű tartóssággal rendelkezik, hogy bármilyen környezetben vagy helyzetben megfeleljen. A beépített GPS-, magasságmérő, barométer és sebességmérő alkalmazásokkal felhasználói mindent nyomon követhetnek, a magasságtól és a légnyomástól kezdve egészen a hirtelen időjárás-változásokig, a megtett távolságig vagy a sebességig.
A Lonely Planet csapata négy exkluzív, utazási témájú óralapot is tervezett a Samsung Gear S3-hoz, amelyeket olyan további funkciókkal egészített ki, mint az úti cél részletes adatai, időjárási információk és világóra. Ezek a témák már jelenleg is letölthetők a Samsung Galaxy alkalmazásokban.
A Lonely Planet Samsung Gear S3 Guides alkalmazása már az idei év decemberétől elérhető lesz, a Gear S3 okosóra 2017-ben kerül a magyarországi boltok polcaira.
A Lonely Planet Best in Travel 2017 kampánya
A Lonely Planet a Best in Travel 2017 úti céljaként megválasztott Kanadába küldte speciális videós csapatát, hogy a Gear 360-nal videósorozatot rögzítsenek a márka kiemelt marketingkampányához.
A 360 fokos videók számos úti cél élményeit mutatják be az utazóknak, ezek közé tartozik például a Városi felfedezőutak Vancouverben és az Autózás az Icefield Parkway országúton. A Samsung Gear 360 15 megapixeles képérzékelőkkel rendelkező dupla halszemoptikával felszerelt, így nagy felbontású (3840x1920) 360 fokos videókat, valamint 30 megapixeles állóképeket tud rögzíteni.
„Örömmel jelentjük be, hogy több területen - így az év legnagyobb marketingkampányának, a Best in Travel-nek a megvalósításában is - együttműködünk a Samsunggal, mely ideális partner számunkra a teljesen integrált partnerséghez, amelyet az Ügyfélmegoldások üzletágunk szeretne a felhasználóink számára nyújtani” – mondta Tim Daugherty, a Lonely Planet Ügyfélmegoldások üzletágának alelnöke. – „Fontosnak tartjuk, hogy a Lonely Planet kampányaihoz és vásárlóinkhoz, valamit ügyfeleinkhez illő márkákkal működjünk együtt, így a Lonely Planet tevékenysége egyszerre előnyös az ügyfelek és a vásárlók számára. A Samsung világszínvonalú videó- és fotótechnológiájának összekapcsolása világszerte 40 úti célhoz kapcsolódó vizuális kampányunkkal nagyszerű lehetőség, hogy a Best in Travel igazán magával ragadó élményt nyújtson, arra inspirálva az utazókat, hogy 2017-ben az egész világ felfedezésére induljanak.”