Rövid hírek
- Új arculattal érkezik a D-Ügyfélkapu a DIGI ügyfeleinek
- A Samsung látványos hologrammal vetíti előre az új mobilinterakciókat a 2025-ös Galaxy Unpacked előtt
- A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
- Újabb támogatott nyelvek érkeznek a Galaxy AI-ban
- Különleges színben kapható a Sony új felhallgatója
- Korlátlan internetet ad a Yettel az árvízhelyzet miatt
- Használd a saját felszerelésed! A Surveillance Center ezentúl platformfüggetlen
- Érkezik a PaperOffice az ASUSTOR NAS-ra
- Présteszten bizonyítja okostelefonja tartósságát a HONOR
- Új világrekord a HONOR Magic V3 részvételével
Legolvasottabb híreink
- Négy kijelzős dokkolóállomás, kompromisszumok nélkül 2025. július 12.
- Egy mobil, egy kattintás, és kész a vásárlás – így változik a digitális világ 2025. július 13.
- Hiteles képek a hírek szolgálatában – Itt a Sony Camera Verify béta verziója 2025. július 12.
- Magyar videojátékok hódítják meg a világot 2025. július 13.
- Az LG AI-filmje a holnap otthonát idézi 2025. július 14.
- Egy monitor, két világ – válts szabadon a teljesítmény és a látvány között 2025. július 13.
- Lencsevégre kapott kitartás – Egy történet képekben és filmkockákban 2025. július 14.
- Merülő aksi, eltűnt barátok, elfogyott net? – A Yettel segít, hogy ne omolj össze 2025. július 11.
- A hardvertitkosítás új szintje – Bemutatkozik a Kingston D500S 2025. július 14.
- Mobil AI forradalom: a Samsung új dimenziókat nyit a Galaxy AI-jal 2025. július 12.
Okostévé, mobil, tablet: már nem egy eszközön fogyasztjuk a tartalmakat

A streaming iránti érdeklődés nem csökken, sőt: a Direct One adatai szerint a tartalomfogyasztási szokások továbbra is átalakulóban vannak. A Direct Now applikáció felhasználóinak száma az elmúlt egy évben közel 13 százalékkal nőtt, így már több mint 40 ezren használják rendszeresen az alkalmazást szórakozásra vagy információszerzésre.
Túl egy szívecskén: az emojik új jelentései 2025-ben

Egy szív, egy mosolygós arc vagy egy apró szikra – néha ennyi is elég, hogy átadjuk, amit érzünk. Vagy mégsem? A július 17-i Emoji Világnap alkalmából Guld Ádám médiakutatóval jártuk körbe, hogyan változott meg az emojik használata 2025-re, milyen félreértésekhez vezethetnek ezek a kis jelek, és mit tehetünk azért, hogy gördülékenyebb legyen a digitális kommunikációnk.
Több mint egy szív vagy nevető fej – Az emojik valódi jelentése

Július 17-én ünnepeljük az Emoji Világnapját. A kis méretű digitális ikonok ma már szinte minden online beszélgetésben jelen vannak, és szerves részévé váltak mindennapi kommunikációnknak. Ezt felismerve a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) is támogatást nyújt azoknak, akik most ismerkednek a digitális tér színes piktogramjaival.
Az LG AI-filmje a holnap otthonát idézi

Az LG Electronics (LG) bemutatta legújabb imázsfilmjét „Less Artificial, More Human” címmel, amely arra ösztönzi a nézőket, hogy fedezzék fel, hogyan teszi gazdagabbá és harmonikusabbá a mindennapokat az LG gondoskodó, emberközpontú mesterséges intelligenciája. A kisfilm a 2023 augusztusában indult globális Life's Good kampány része, amelynek célja, hogy világszerte hangsúlyozza az optimizmus erejét.
Lencsevégre kapott kitartás – Egy történet képekben és filmkockákban

A Sony büszkén mutatja be magyarországi fotós nagykövetének, Nagy Gábornak legújabb dokumentumfilmjét, amely Christoph Döttelmayer osztrák kerékpáros rendkívüli útját követi végig az Alpoktól egészen Izland szívébe. A The Rift című film nemcsak egy 200 kilométeres gravel versenyt örökít meg, hanem egy olyan történetet mesél el, amely a kitartásról, kalandvágyról és a természet erejéről szól – mindezt egy fotósmegbízásból kinőtt, hat hónapon át tartó, mélyen személyes filmes projekt keretében.
Egy mobil, egy kattintás, és kész a vásárlás – így változik a digitális világ

A technológiai fejlődés megállíthatatlanul alakítja át hétköznapjainkat – legyen szó kommunikációról, vásárlásról vagy napi rutinfeladatok elvégzéséről. A fogyasztók elvárásai folyamatosan emelkednek, és azok a márkák, amelyek nem tudnak lépést tartani, könnyen lemaradhatnak. A kérdés már csak az: merre tart ez az átalakulás? Az alábbi öt trend új alapokra helyezi a vállalatok és fogyasztók közötti kapcsolatot.