Szűrés
A(z) HUNESZ kulcsszót tartalmazó cikkek
Tisztes helytállás az e-sport világbajnokságon
A Nemzetközi E-sport Szövetség 13. E-sport Világbajnokságán Magyarország Dota 2-ben volt érdekelt és összesítésben az 5-6. helyen végzett. A válogatott szereplés mellett e-sport diplomácia sikerként az újra alakuló Európai E-sport Szövetség tanácsadó testületébe ismét beválasztották Biró Balázs Györgyöt, a HUNESZ elnökét.
E-sport Tudásbázis konferenciát rendez a HUNESZ
E-sport Tudásbázis konferencia címmel először kerül megrendezésre 2021. szeptember 23-án 10 órai kezdettel a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) első önálló e-sport edukációs konferenciája. Az eseményt a szövetség Szakmai Oktatási Bizottsága hívta életre az E-sport Tudásbázis (ESTB) program részeként, amely edukációs folyamatokkal támogatja a szövetség kijelölt céljait nem csupán e-sport szakmai, de társadalmi és üzleti környezeti szempontok szerint is.
Magyarország felvételt nyert a Nemzetközi E-sport Szövetségbe
Két évnyi előkészítő munka után a Magyar E-sport Szövetséget (HUNESZ) teljes jogú tagjává választotta a Nemzetközi E-sport Szövetség (IeSF) éves közgyűlése. Ezzel a HUNESZ lett hivatalosan is Magyarország, a magyar e-sport elismert képviselője a legnagyobb nemzetközi e-sport szervezetben.
Megvannak a K&H Hearthstone és a K&H League of Legends győztesei
272 mérkőzés és 277 óra játék után kiderült, hogy kik lettek Magyarország első, hivatalos ligarendszerű e-sport versenysorozata, a K&H által támogatott Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság legjobbjai. A kétnapos döntő két helyszínen, Győrben és Budapesten zajlott, amit a nézők élő adásban is követhettek. Az e-sportolók számára a versenyzés szeretete, a saját határok feszegetése jelenti az igazi motivációt arra, hogy kiválóan teljesítsenek, erre pedig 5 játék, köztük a K&H League of Legends, valamint a K&H Hearthstone mérkőzései adtak lehetőséget.