Szűrés
A(z) Xiaomi kulcsszót tartalmazó cikkek
Xiaomi termékbemutató Pekingben: hajlítható telefon, prémium tablet, AI szemüveg és még sok más
A Xiaomi Corporation (a továbbiakban „Xiaomi” vagy „Csoport”) – a világ vezető fogyasztói elektronikai és okoseszköz gyártója, amely termékeit az IoT-platformra építve kínálja – „Új kezdetek” címmel tartott nagyszabású bemutatót Pekingben. Az eseményen számos újdonságot mutattak be a kínai piac számára: a Xiaomi YU7 széria mellett debütált a Xiaomi MIX Flip 2, a Xiaomi Pad 7S Pro 12.5, valamint több új viselhető eszköz és AIoT-megoldás.
Viseld a jövőt: Megérkezett a Xiaomi Smart Band 10
A Xiaomi Corporation (a továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”), a világ egyik vezető okoseszköz- és fogyasztói elektronikai gyártója, bemutatja legújabb viselhető okoseszközét, a Xiaomi Smart Band 10-et. Ez az újgenerációs okoskarkötő ötvözi a stílust, a fitneszt és az intelligens funkciókat, tovább bővítve a Xiaomi viselhető eszközeinek kínálatát.
A Xiaomi SU7 Ultra digitális pályára gurul
A Xiaomi és a Polyphony Digital a Gran Turismo World Series 2025 első fordulóján jelentette be stratégiai partnerségét. Ennek keretében a Xiaomi SU7 Ultra – a vállalat csúcskategóriás, nagy teljesítményű elektromos luxusautója – bekerül a világszerte népszerű Gran Turismo 7 versenyszimulátorba, elérhetővé válva PlayStation 4 és 5 platformokon. Ez az első alkalom, hogy egy Xiaomi modell szerepel a játékban.
Xiaomi SU7, prémium mobilok, AI és innováció: új korszak kezdődött a vállalat életében
A Xiaomi Corporation (a továbbiakban: „Xiaomi” vagy a „Vállalatcsoport”) – a világ vezető fogyasztói elektronikai és okoseszköz gyártója – közzétette a 2025. március 31-én zárult első negyedév nem auditált, konszolidált pénzügyi eredményeit. A vállalat immár második egymást követő negyedévben lépte túl a 100 milliárd jüanos bevételt, miközben korrigált nettó nyeresége először haladta meg a 10 milliárd jüant. A teljesítmény felülmúlta az elemzői várakozásokat: a bevétel 111,3 milliárd jüant tett ki, ami 47,4%-os éves növekedést jelent, a korrigált nettó nyereség pedig 10,7 milliárd jüan volt, ami 64,5%-kal magasabb az előző év azonos időszakához képest.