Szűrés
A(z) mobilalkalmazás kulcsszót tartalmazó cikkek
A mobil- és alkalmazáshasználatra kérdezett rá a Huawei
A 18-24 év közöttiek ötöde naponta 7 óránál is többet használja kedvenc mobilalkalmazását – derült ki a Huawei Technologies megbízásából készített online felmérésből. A vállalat négyezer válaszadó mobil- és alkalmazáshasználati szokásait vizsgálta, eszerint a férfiak 22 százaléka heti rendszerességgel próbál ki új appokat, míg a nők sokkal több időt töltenek legkedveltebb alkalmazásaik használatával. Utóbbiak inkább a barátaikra hallgatnak, hogy melyik appot töltsék le, míg az urak cikkek és elemzések alapján döntenek erről.
Egyre népszerűbb a MÁV applikációban váltott bérlet és az új Elvira
A MÁV mobilalkalmazásból elérhető elektronikus bérlet népszerűsége messze meghaladja a korábbi, interneten vásárolható bérletét. 2020 második félévében a MÁV appban 2-2,5-szer annyi bérletet vásároltak egy-egy hónapban a vírushelyzetben általánosan csökkenő bérleteladások ellenére, mint 2019-ben az internetes felületen. Az új Elvirával közös felhasználói fiók előnyeinek köszönhetően pedig az applikációra a regisztrálók száma megháromszorozódott, megközelítette a félmilliót.
Speciális okostelefont kaptak a MediaMarktSaturn dolgozói
A MediaMarktSaturn a dolgozóinak adott okostelefonok révén segíti az értékesítési csatornák zökkenőmentes integrációját, ami nem csak a vevők, hanem az alkalmazottak elégedettségét is jelentősen fokozza.
Ezeket a mobilalkalmazásokat szeretjük a legjobban
A Facebook a legnépszerűbb alkalmazás a magyar felhasználók körében, a TikTok pedig főként a vidéki kisvárosokban tartozik a kedvenc appok közé – derült ki a Huawei Technologies megbízásából készített online felmérésből. A vállalat 4000 megkérdezett mobil- és alkalmazáshasználati szokásait vizsgálta, eszerint egy magyar felhasználó átlagosan 30 appot használ – a budapestiek többet, mint a vidékiek. A férfiak sokkal nagyobb arányban töltenek le pénzügyi appokat, és általában is szívesebben töltenek le alkalmazást a telefonjukra, mint a nők, akik körében viszont népszerűbbek az online vásárlási appok, és szívesebben böngésznek weboldalakat egy-egy releváns alkalmazás letöltése helyett.