Szűrés
A(z) kutatás kulcsszót tartalmazó cikkek
Randi helyett telefon: szexi vagy nem?
A technológia megjelent a hálószobában, és kezdi kitúrni onnan a romantikát: a magyar fiatalok harmadát zavarja a mobilozás, ha intimitásról van szó – derül ki a YouGov által végzett ezer fős reprezentatív kutatásból.* Ahol a Repülőgép- és a Ne zavarjanak üzemmódók kudarcot vallanak, ott lépi át a hálószobák küszöbét a Deutsche Telekom Connected Underwear névre hallgató digitális bugyija, hogy végre ledöntse a falakat a digitalizáció és annak párkapcsolatukra gyakorolt hatásai között.
Kutatás: A hároméves gyerekek fele már okostelefont használ
A három év alatti gyermekek fele, a 4-6 évesek 90 százaléka használ okoseszközöket; főként okostelefont, tabletet és notebookot – derült ki a Huawei Techologies Hungary kutatásából, amely az Y-generációs szülők digitális nevelési szokásait vizsgálta. A felmérés szerint a szülők annak ellenére adják oda készülékeiket legkisebb gyermekeiknek is, hogy azt tartják, ideális esetben csak idősebb korban lenne érdemes megengedni számukra az okoseszközök használatát. A gyermekek 42 százaléka ugyanakkor napi 1 óránál kevesebbet használja szülei okostelefonját, főként videózásra, mesenézésre és játszásra.
Így mobiloztak a magyarok az elmúlt évtizedben
Az elmúlt 10 év hatalmas változásokat hozott a mobiliparban. Röviden összefoglalva: az okostelefon és a mobilinternet mindennapjaink részévé vált. A Telenor a 2010. január 1. és 2019. december 31. közötti időszakot vizsgálta a hálózatán keletkezett forgalom szempontjából. Hanghívás, adatforgalom, SMS tendenciák, a 2G-3G-4G térhódítása és az okostelefonok elterjedésének dinamikája is kiolvasható az adatokból.
Tovább hasít a szelfik népszerűsége
A Honor okostelefon márka Európa több országában készített kutatása alátámasztja, hogy a szelfik népszerűsége továbbra is töretlen. A márka folyamatos fejlesztéseinek középpontjában a kamerák fontos helyen szerepelnek, a szelfikamerákon keresztül is igyekszik támogatni a felhasználókat a vizuális történetmesélésben és az önkifejezésben. A szelfikutatáson keresztül pedig igyekszik még jobban megismerni a felhasználói igényeket és a szelfizés aktuális trendjeit.