Szűrés

A(z) 3G kulcsszót tartalmazó cikkek

Búcsú a nyomógombos mobiloktól” – Közeleg a 2G lekapcsolása Magyarországon

2025. szeptember 19. -

Magyarország az elsők között, problémamentesen állította le a 3G-szolgáltatást Európában, és a hazai szolgáltatók már a 2G hálózatok fokozatos lekapcsolására is készülnek, amelyre legkorábban az évtized végén kerülhet sor – hangzott el a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és a Hírközlési és Informatikai Tudományos Egyesület (HTE) közös konferenciáján. 

Tovább

Teljesen lekapcsolta 3G mobilhálózatát a Telekom

2022. július 2. -

Lekapcsolta 3G hálózatát a Magyar Telekom, amely már sehol nem érhető el. Az ügyfelek nem maradnak szolgáltatás nélkül ezt követően sem: a közel országos lefedettségű, a korábbi technológiáknál jobb ügyfélélményt nyújtó 4G hálózat továbbra is rendelkezésre áll mind a hang-, mind az adatforgalom céljára. A legfeljebb 3G-képes készülékkel rendelkező ügyfelek hangforgalmát a meglévő 2G hálózat veszi át. 

Tovább

Hamarosan lekapcsolja 3G mobilhálózatát a Telekom

2022. június 13. -

Jó ütemben, a tervek szerint halad a Magyar Telekom 3G hálózatának fokozatos lekapcsolásával, amely július 1-től már sehol nem lesz elérhető. Az ügyfelek természetesen nem maradnak szolgáltatás nélkül azt követően sem: a közel országos lefedettségű, a korábbi technológiáknál jobb ügyfélélményt nyújtó 4G hálózat továbbra is az ügyfelek rendelkezésére áll mind a hang-, mind az adatforgalom céljára. A legfeljebb 3G-képes készülékkel rendelkező ügyfelek hangforgalmát a meglévő 2G hálózat tudja átvenni. A leginkább érintett ügyfeleket a Telekom a változásokról SMS-ben, több körben is értesítette, valamint tájékoztatásukat egy honlappal is segíti.

Kulcsszavak: hálózat, 3G, Telekom
Tovább

Búcsúzik a 3G-technológia

2021. október 1. -

A mobiltelefon-hálózatokban használt 3G-technológia felett eljárt az idő, lassú, drága és nem hatékony – ezt erősítették meg a mobilszolgáltatók és az állami szereplők is a 3G jövőjéről szervezett konferencián csütörtökön. A kivezetés időpontjáról a szolgáltatók döntenek, a hatóság célja a fogyasztók védelme, a tudatos döntésekhez szükséges információ biztosítása – mondta Kollár Péter, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság szakértője.  

Tovább