Szűrés
A(z) televízió kulcsszót tartalmazó cikkek
Tovább erősödik az LG pozíciója a prémium televíziók szegmensében
Az LG Electronics (LG) 2024-ben is meghatározó szereplője volt az OLED televíziók piacának: 52,4 százalékos piaci részesedéssel ismét az élre került ebben a szegmensben. A vállalat immár tizenkét egymást követő évben vezeti a prémium kategóriás tévék globális eladásait. Folyamatos fejlesztéseivel – különös tekintettel a kép- és hangminőség tökéletesítésére, valamint a mesterséges intelligencián alapuló, személyre szabható funkciókra – az LG a felhasználói élmény új szintjére törekszik.
Új szintre emelt képi élmény: Fényesebb, élesebb, részletgazdagabb
A Hisense ULED MiniLED U7 PRO televízió, amely kifejezetten gamerek és sportrajongók számára készült, a hagyományos LED-ekhez képest élesebb, fényesebb képet és gazdagabb részletezést kínál, tökéletes feketékkel és lenyűgöző fényerővel.
Hisense: A leggyorsabban növekvő soundbar márka a piacon
A Futuresource Consulting jelentése alapján a Hisense soundbarok 2019 és 2024 között a világ leggyorsabban fejlődő soundbar márkájává váltak az eladott termékek száma szerint. Ez az elismerés megerősíti a márka sikeres stratégiáját, amely egyszerre célozza meg a széles közönséget és a prémium szegmenst a szórakoztatóelektronikai piacon.
A jövő televíziói ma: A TCL három kategóriában is az élen
A TCL Electronics, a háztartási és szórakoztató elektronikai termékek egyik vezető globális márkája, valamint a világ második legnagyobb televízió gyártója három kategóriában is első helyezést ért el az Omdia piackutató adatai szerint. Az eredmények egyértelműen tükrözik a márka vezető szerepét az ultranagy képernyős TV-k, Mini LED TV-k és Google TV-k piacán.