Szűrés

A(z) HONOR kulcsszót tartalmazó cikkek

Alkalmazások a közelgő halloweenre

2022. október 21. -

Hamarosan itt a halloween, ami ugyan csak egy éjszaka, de hatása már kiterjed a teljes hónapra: ez a „spooktober”, vagyis a „rémisztő október”. Akár az otthoni dekorációkról, akár a bulikhoz és összejövetelekhez készülő kosztümökről van szó, alább 5 olyan alkalmazásról olvashattok, amikkel legalább az előkészületek miatt nem kell félni.

Tovább

Akciós HONOR telefonok a Telekom, a Vodafone és a Yettel kínálatában

2022. október 17. -

A Vodafone-nál beszerezhető, 128GB-os HONOR X7  6,74”-es kijelzője akár 90 Hz-es képfrissítéssel teszi gördülékennyé a felhasználói élményt, 22,5W-os SuperCharge segítségével pedig 10 perc töltés után akár 3 órán keresztül használható videós tartalmak fogyasztására. Az eszköz 2 éves, elektronikus számlafizetéses Go Super tarifával 15.997 Ft/ hó helyett csak 13.822 Ft/hó áron vásárolható meg 12 havirészlettel, de más konstrukciók is elérhetőek a Vodafone-nál. Aki október 22-ig (vagy a készlet erejéig) rendeli meg a Vodafone-tól új Go Midi vagy Go Super csomaggal, az további 2.000 ezer Ft havidíjkedvezményt kap az első fél évre.

Kulcsszavak: okostelefon, HONOR
Tovább

Így tervezik a HONOR okostelefonokat

2022. október 12. -

A HONOR okostelefonjainak és egyéb termékeinek tervezéséért és kialakításáért felelős Yuan Ze, az Industrial HONOR Design vezetője nyilatkozott arról, hogy hogyan közelíti meg a készülékek formatervezését. A szakember, aki 18 éves mobiltervezési tapasztalattal rendelkezik, több olyan modell kialakításáért felelős, amelyek meghatározták az okostelefonos ipar trendjeit, beleértve a teljes N-szériát. A beszélgetésből kiderül, hogy miként alakítják maguk a felhasználók a készülékeket, és hogy mennyi minden múlik a dizájnon nem csak a külalak, hanem a funkcionalitás terén is.

Kulcsszavak: HONOR, okostelefon
Tovább

A HONOR technológiai újításokkal védi a környezetet

2022. október 4. -

A HONOR számos környezetvédelmi intézkedést hozott meg azért, mert jobb és zöldebb világot szeretne. Fontos, hogy fogyasztói tudják, hogy a termékeik nem csak a környezetet nem szennyezik, de az emberi egészségre sem károsak. A márka folyamatosan csökkenti a természetre gyakorolt hatást, közben pedig kiváló minőségű termékeket és szolgáltatásokat biztosít többszáz millió felhasználónak – ez az elköteleződés érezhető a terméktervezéstől a végső gyártásig és forgalmazásig minden folyamaton keresztül.

Tovább