Szűrés

A(z) okostévé kulcsszót tartalmazó cikkek

Ingyenes Apple TV+ szolgáltatás LG okostévékhez

2021. november 6. -

November 15-től kezdve az LG okostévé tulajdonosok három hónapig ingyenesen vehetik igénybe az Apple TV+ szolgáltatást.* A világszerte több mint 80 országban elérhető promóció a 2016 vagy azután vásárolt 4K és 8K LG Smart TV modellekre vonatkozik, és azok a felhasználók vehetik igénybe, akik 2022. február 13-ig regisztrálnak az akcióra.** Az ajánlat az LG Content Store-ból vagy a televízió főmenüjében az Apple TV+ reklámbannerre kattintva egyszerűen elérhető.

Kulcsszavak: Apple TV+, okostévé, LG
Tovább

Tévévásárlási szokásokat vizsgált a Samsung

2021. november 3. -

A Samsung legfrissebb hazai kutatásából kiderül, a televízió újra egyre nagyobb szerepet játszik a felhasználók életében. A megkérdezettek közel fele (47%) nézett rendszeresen filmeket az elmúlt másfél évben, és ehhez jellemzően minél nagyobb képernyőt választott. A bevásárlókosarakba került készülékek harmada már 2020-ban is legalább 43 colos volt, ez a trend az otthon töltött idő alatt vásárolt TV-k esetében is megfigyelhető, ugyanakkor a vírushelyzet okozta nehézségek magasabb fokú tudatosságra is ösztönözték a magyar felhasználókat. A választásnál továbbra is fontos szempont, hogy a készülékeken elérhetők legyenek a különféle okos funkciók.

Tovább

Elérkezett az online tartalmak kora – derült ki a Samsung felméréséből

2021. október 7. -

A meglepő tévéműsorok és a streaming szolgáltatók kínálata is előtérbe került a karantén alatt. Az elmúlt egy évben a televíziózás az egyik legfontosabb kikapcsolódási formává vált, a TV meghatározó szerepet tölt be a legtöbbek életében. A magyarok több időt töltenek az okostévéjük társaságában, a Samsung felmérése alapján a nők 91, míg a férfiak 88 százaléka néz internetes tartalmakat a tévéjén. A legújabb kutatásból az is kiderül, hogy a budapestiek közül szinte mindenki internetezik és a különböző online videótárak is nagy népszerűségnek örvendenek a megkérdezett fővárosi lakosság körében, 95 százalékuk választ filmeket vagy sorozatokat a különböző streaming szolgáltatók kínálatából.

Tovább

Sok az új okoseszköz a magyar háztartásokban, de a bevásárlólista még nem üres

2021. szeptember 6. -

Az elmúlt időszakban az otthon töltött idő és a hétköznapok meghatározó részét jelentette az otthoni munkavégzés. A munkaállomások megjelenésével a rugalmas irodai jelenlét is világszerte előtérbe került, ez pedig hatással volt az okoseszközök iránti érdeklődésre is. Gyakran felmerül, hogy a járványhelyzet okozta digitalizációs hullám számos új készüléket hozott a háztartásokba, de mit jelent ez hazánkra nézve? A magyarok többsége számítógépet, tévét vagy okostelefont vett, a Samsung legújabb felméréséből pedig az is kiderül, mennyire használták ki az új eszközöket.

Tovább