Szűrés
A(z) Ericsson kulcsszót tartalmazó cikkek
Ezek határozzák meg az 5G-s mobilkommunikáció jövőjét
A gazdasági nehézségek dacára jövőre ugrásszerűen megnőhet azoknak az előfizetőknek a száma, akik már 5G-képes telefonnal és mobilos díjcsomaggal is rendelkeznek. Az újonnan csatlakozó tömegek elvárásai azonban máshogy alakulnak majd, mint a technológiát elsőként „befogadó” felhasználóké – erre hívja fel a figyelmet az Ericsson eddigi legnagyobb szabású, fogyasztók körében elvégzett kutatása.
Két év alatt megduplázódott a globális mobil adatforgalom
Az Ericsson friss tanulmánya szerint 2022 végére eléri az egymilliárdot az 5G előfizetések száma, elsősorban Észak-Amerika és Északkelet-Ázsia gyors növekedésének köszönhetően, miközben az öreg kontinensen lassabban terjed a kommunikációt és gazdaságot átformáló technológia. A világjárvány alatt felgyorsult a digitalizáció, így a gazdasági és geopolitikai nehézségek ellenére az elmúlt két évben duplájára nőtt a mobil adatforgalom. A mobilkommunikációs trendek legátfogóbb tanulmánya, az Ericsson Mobility Report új kiadásából az is kiderül, hogy az adatforgalomnak jelenleg a 69 százalékát videós tartalmak teszik ki, ami öt éven belül 79 százalékra nőhet.
Az OPPO sikeresen tesztelte a hálózati forgalom particionálását lehetővé tévő 5G technológiát
Az OPPO, az Ericsson és Qualcomm Technologies közösen dolgozik azon, hogy minél hamarabb elérhetővé tegyék 5G Enterprise Network Slicing megoldásukat. A technológiával egymástól független, különböző paraméterekkel rendelkező virtuális hálózati partíciók hozhatók létre, amely stabilabbá és biztonságosabbá teszi az 5G kapcsolatot. A megoldás olyan felhasználási területeken hozhat minőségi ugrást, mint az intelligens gyártási rendszerek, az önvezetés, a telemedicina, vagy a felhőalapú játékszolgáltatások.
Jönnek a „hibrid plázák”
A felhasználók várakozása szerint 2030-ban úgy fogunk majd bevásárlóközpontokba látogatni, hogy a kiterjesztett valóságot kínáló okosszemüvegek vagy épp a mozgásérzékelős ruhák révén nemcsak a fizikai, hanem a virtuális valóságban is átélhetjük a vásárlás, vagy csupán az érdeklődő nézelődés élményét a plázákban – derül ki az Ericsson fogyasztói trendeket vizsgáló laborja, a ConsumerLab legújabb jelentéséből.