Szűrés

A(z) Z generáció kulcsszót tartalmazó cikkek

Vége a klasszikus tévézésnek

2017. május 22. -

Tudatosan csupán 28%-unk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját – derült ki a Jófogás és a GKI több mint 10 ezer aktív internetezőt bevonó kutatásából. A legtöbb audiovizuális tartalmat még mindig otthon fogyasztjuk, de a korábban tévézésre fordított idő egyre inkább tolódik az internet irányába.

Tovább

A magyarok evés közben beszélgetnek és mobiloznak

2016. szeptember 4. -

Az IKEA „Élet otthon” elnevezésű regionális kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a magyar vendégszeretetnek valóban nincs párja, ám nem csak a házigazdák tesznek ki magukért  ̶  a vendégek kifejezetten szeretnek segíteni a házimunkában, ha látogatóba mennek. Az otthoni és vendégvárási szokásokat feltérképező reprezentatív adatok rámutatnak arra is, hogy a Z generáció 80 százaléka okostelefonját nyomkodja vacsora közben, míg a 30 év felettiek inkább beszélgetnek a közös étkezés során. A megkérdezettek 36 százaléka szerint nem illetlenség felszolgálni a földre ejtett ételt.

Tovább